Intruder Owners Club Holland

voor Alle Intruder Vragen & Antwoorden - http://www.ioch.com
Het is nu vr 25 sep, 2020 20:24

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: accessoires M1800R
BerichtGeplaatst: za 09 dec, 2006 15:24 

Aangezien er in nederland nagenoeg niets te koop is op het gebied van accessoires voor een 1800 moet je zelf aan de gang. Een bekende van me is handig met rvs en lasapparatuur. Ziehier het resultaat.
Gr. Sjaak
Afbeelding
Afbeelding

Profiel Stuur privébericht  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 09 dec, 2006 16:30 
Kijk dat ziet er goed uit. :wink:

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 09 dec, 2006 16:31 
IOCH lid

ziet er netjes uit sjaak knap stukkie metaal techniek.
ben van de zomer in scherneck geweest bij het intruder treffen maar moest wel een berg spullen mee nemen.
nu heeft me broer de zelfde fiets als mij en zijn zwager zit ook in het metaal dus die had voor ons twee mooie rvs rekken gemaakt voor achterop.
zelfs de polizei die bij ons bezoek aan loui kwam kijken was onder de indruk.
ja als het nog niet in de handel is moet je zelf maar wat improviseren.

groetjes uit de zaan, mark. 8)

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 09 dec, 2006 18:11 
Passen jullie een beetje op... bij mij is eergisteren een van de rvs vlaggenmastjes gewoon afgebroken. Nou waaide het ook wel erg hard, maar ik vond het toch wat overdreven. Gelukkig was het alleen de Nederlandse vlag die het loodje legde, de rebellenvlag waait nog volop.

Shit happens, ze draaien weer een nieuwe. Maar als het bagagerek het begeeft is dat toch even andere koek. Dat wil je niet. Vraag me niet hoe ik dat weet.... dat rack van mij is daarna vorig jaar ook afgebroken (metaalmoeheid na 1 jaar) vervangen door een stevige RVS versie. Want als je er onderweg achterkomt dat je rack afgebroken is dan heb je toch even een transportprobleem.

Maar dit rack ziet er niet alleen goed maar ook wel stevig uit. Dus dat zal allemaal wel meevallen.

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 15 dec, 2006 14:03 

Nu kwam ik wel een site tegen waar je de originele onderdelen van o.a. de M1800R kunt bestellen. www.alpha-sports.com. 2 nadelen: het spul moet uit Amerika komen, en het is stervensduur!! Een plastic zijkapje kost godnonderju €132 (ex.verzendkosten).
Gr. Sjaak.

Berichttitel: Re: accessoires M1800R
BerichtGeplaatst: vr 15 dec, 2006 23:38 
traveller schreef:
Aangezien er in nederland nagenoeg niets te koop is op het gebied van accessoires voor een 1800 moet je zelf aan de gang. Een bekende van me is handig met rvs en lasapparatuur. Ziehier het resultaat.
Gr. Sjaak
Afbeelding
Afbeelding

Dit ziet inderdaad wel goed uit, ik vind het er echt bij passen :lol: :lol: :lol:

Groeten,
Frans Maar

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 16 dec, 2006 08:52 

Daar is mijn vriendin het niet mee eens, die begint na 100 km. achterop zitten te klagen over pijn aan d'r kont...
Nee serieus, ik vind het er ook bij passen maar ik zit er aan te denken om het onderste gedeelte er af te laten. Lijkt toch net ff iets sierlijker.
Gr. Sjaak.

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 16 dec, 2006 12:06 
IOCH lid

sjaak stuur me ff je prive mail adres dan stuur ik je foto's die ik kreeg van ledri sales voor leren koffers op de motor.
ben wel van plan ze volgend jaar erop te kopen want ik mis ze als de kelere van me 1500.
ff een broodje mee of wat drinken maar ook om je jas in weg te stoppen bij heel warm weer tijdens een toertocht bijvoorbeeld.

groetjes uit de zaan, mark 8)

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 16 dec, 2006 12:37 
IOCH lid

persoonlijk vind ik zo'n rekje niet zo mooi staan op de 1800. maar ja, smaken verschillen he :wink: Wel heel knap gemaakt!! Ik dacht eerst dat het zo uit de Suzuki-fabriek kwam! :wink:

Maar het zal ongetwijfeld praktisch zijn... je moet je zooi toch ergens in meenemen!!

groeten, HAMMIE

Laatst bijgewerkt door hamster op za 16 dec, 2006 12:55, in totaal 1 keer bewerkt.

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 16 dec, 2006 12:44 
IOCH lid

komt een beetje lullig je strot uit hammie maar daar is het precies voor bedoeld om je spullen mee te kunnen nemen.
en of het dan wat is of niet er is gewoon nog niets te koop en dan moet je zelf maar wat knutselen.
ik vind het knap inmekaar gezet maar net als dat rek van mij (ook zelf bouw natuurlijk) gaat het er alleen op waneer ik het nodig heb en dat was naar scherneck vd zomer sindsdien hangt het rek in de schuur.

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 16 dec, 2006 12:47 
mark uit de zaan. schreef:
komt een beetje lullig je strot uit hammie maar daar is het precies voor bedoeld om je spullen mee te kunnen nemen.
en of het dan wat is of niet er is gewoon nog niets te koop en dan moet je zelf maar wat knutselen.
ik vind het knap inmekaar gezet maar net als dat rek van mij (ook zelf bouw natuurlijk) gaat het er alleen op waneer ik het nodig heb en dat was naar scherneck vd zomer sindsdien hangt het rek in de schuur.

Dat dacht ik. :lol:

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 16 dec, 2006 12:53 
IOCH lid

ow, lees nu ook pas dat het zelf gemaakt is... :?

ik bedoel het niet lullig hoor, helemaal niet!! :wink: Ik vind het knap dat iemand zoiets kan maken, absoluut. Ik dacht even dat dit zo gemaakt werd door Suzuki (op zich wel een compliment voor de maker dus :P )

Ik heb mijn vorige post even aangepast, inderdaad niet zo netjes van mij... Ik zal volgende keer eerst wat beter lezen... sorry!! :? :? :wink:

groetjes, Marino

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 16 dec, 2006 13:46 
IOCH lid

no hard feelings hamster.

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 16 dec, 2006 14:07 

Ik ga inderdaad niet met alleen het kale rekkie in de rondte rijden, maar als er een mooie oude leren tas op ligt ziet het er heel anders (mooier) uit. Als ik er nog eens goed over na denk: die maat is hartstikke druk geweest met iets voor m'n 1800 te maken wat eigenlijk niet gezien mag worden....!Mmmm, maar goed dat ie dit forum niet kent.
Gr. Sjaak.(Mark, ik ben benieuwd naar je foto's)

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 16 dec, 2006 14:33 
IOCH lid

hee Traveller,

als je tassen erop hebt zitten, moet je maar een foto'tje plaatsen!! Wie weet ziet het er wel super uit 8)
Wat voor tassen wil je erop doen trouwens?

groeten, HAMSTER

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]