Intruder Owners Club Holland

voor Alle Intruder Vragen & Antwoorden - http://www.ioch.com
Het is nu ma 21 jun, 2021 02:24

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 46 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Schema Motogadget VS 800
BerichtGeplaatst: ma 20 jul, 2020 09:30 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 25 jun, 2018 20:07
Berichten: 69
Woonplaats: Deventer
Is er iemand die mij kan helpen aan een schema, om een Motogadget M-Unit Blue aan te sluiten op een VS 800 uit 94. Ik heb er wel een gevonden voor een VS 700 uit 86, maar deze wijkt bij de aansluiting van de CDI behoorlijk af van de 800. Ik krijg het zelf niet voor elkaar om dit op te lossen. Of is er iemand die het startgedeelte kan tekenen voor mij, de rest kom ik dan wel uit.

_________________
Never drive faster than your wallet can handle!

Motoren:
Suzuki VS 700 bj 86
Suzuki VS 800 bj 94


Omhoog
 Profiel Stuur privébericht  
 
BerichtGeplaatst: ma 20 jul, 2020 15:04 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 04 aug, 2008 15:44
Berichten: 1680
Woonplaats: Heerlen
Stuur de tekening van de 700 eens op. ( is niet van mij) volgens mij zit er niet veel verschil in met een 800.
Grts René


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

_________________
http://intruder1500.orgfree.com
Motoren:
New Map C150 1949
Vl1500 1999
LTD 454 1990


Omhoog
 Profiel Stuur privébericht  
 
BerichtGeplaatst: ma 20 jul, 2020 19:38 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 25 jun, 2018 20:07
Berichten: 69
Woonplaats: Deventer
Waar ik stuk loop René is bij de aansluiting van de CDI, deze heeft bij de 700 twee draden meer.


Bijlagen:
Opmerkingen bij bestand: VS 800
Wiring diagram VS 800.png
Wiring diagram VS 800.png [ 153.79 KiB | 2171 keer bekeken ]
Opmerkingen bij bestand: VS 700
vs 700 motogadget schema.jpg
vs 700 motogadget schema.jpg [ 158.58 KiB | 2171 keer bekeken ]

_________________
Never drive faster than your wallet can handle!

Motoren:
Suzuki VS 700 bj 86
Suzuki VS 800 bj 94
Omhoog
 Profiel Stuur privébericht  
 
BerichtGeplaatst: ma 20 jul, 2020 20:51 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 04 aug, 2008 15:44
Berichten: 1680
Woonplaats: Heerlen
Ja dat maakt toch niks uit. Een 700 heeft 2 spoelen en een 800 maar 1.
Zal je vannacht een tekening maken, want je m unit blue moet iets anders aangesloten worden dan de gewone m-unit.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

_________________
http://intruder1500.orgfree.com
Motoren:
New Map C150 1949
Vl1500 1999
LTD 454 1990


Omhoog
 Profiel Stuur privébericht  
 
BerichtGeplaatst: ma 20 jul, 2020 21:00 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 25 jun, 2018 20:07
Berichten: 69
Woonplaats: Deventer
Geweldig René. Dan wacht ik daar op. icon_duimomhoog.gif

_________________
Never drive faster than your wallet can handle!

Motoren:
Suzuki VS 700 bj 86
Suzuki VS 800 bj 94


Omhoog
 Profiel Stuur privébericht  
 
BerichtGeplaatst: di 21 jul, 2020 01:41 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 04 aug, 2008 15:44
Berichten: 1680
Woonplaats: Heerlen
Afbeelding
Zo dus.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

_________________
http://intruder1500.orgfree.com
Motoren:
New Map C150 1949
Vl1500 1999
LTD 454 1990


Omhoog
 Profiel Stuur privébericht  
 
BerichtGeplaatst: di 21 jul, 2020 09:15 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 25 jun, 2018 20:07
Berichten: 69
Woonplaats: Deventer
Super Rene. Bedankt voor je tekening. Ik ga er mee verder. Misschien dat ik nog een keer om raad kom vragen. Dat electrich blijft een enorme uitdaging voor mij.

THNX icon_duimomhoog.gif

_________________
Never drive faster than your wallet can handle!

Motoren:
Suzuki VS 700 bj 86
Suzuki VS 800 bj 94


Omhoog
 Profiel Stuur privébericht  
 
BerichtGeplaatst: di 21 jul, 2020 15:01 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 04 aug, 2008 15:44
Berichten: 1680
Woonplaats: Heerlen
Eigenlijk kun je met 700 schema goed uit de voeten. Denk goed na voordat je in de kabelboom gaat knippen en haal eerst het ontstekings laad en start gedeelte eruit. De benzinepomp werkt denk ik ook met 2 draadjes, kwestie van proberen. Zorg dat je m-unit niet in de buurt van de bobines inbouwd, dat geeft storingen. Verder werk met adereindhulsjes. Kijk op mijn site.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

_________________
http://intruder1500.orgfree.com
Motoren:
New Map C150 1949
Vl1500 1999
LTD 454 1990


Omhoog
 Profiel Stuur privébericht  
 
BerichtGeplaatst: zo 26 jul, 2020 09:26 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 25 jun, 2018 20:07
Berichten: 69
Woonplaats: Deventer
Bedankt Rene voor de tips. Omdat de zekeringskast niet meer nodig is heb ik een plaatje van aluminium gemaakt die ik bevestigd heb op de plaats waar de zekeringkast zat (zie foto) nu begin ik toch wel te twijfelen of de afstand tussen de bobine en de M-Unit niet te kort is, of zal dit net gaan? Misschien is het beter de bobine te verplaatsen en deze bij de andere bobine in de buurt te zetten. Ik heb eigenlijk geen flauw benul of dit kan met het verlengen van de bougiekabel. Ik heb jouw tip opgevolg en gisteren een adereindhulstang aangeschaft. De M-Unit op de foto is een dummy die ik geprint heb met een 3-D printer. Gisteren heb ik ook de M-unit besteld omdat ik er nu wel vertrouwen in krijg dat het aansluiten gaat lukken. Vandaag verder met het tekenen en als ik de tekening klaar heb zou het mooi zijn als jij er nog even goed naar wilt kijken. De laatste tijd veel geleerd, maar helemaal zeker ben ik nog niet van bepaalde aansluitingen :D

Thnx weer icon_duimomhoog.gif


Bijlagen:
Opmerkingen bij bestand: Dummy M-unit
dummy m-unit.jpg
dummy m-unit.jpg [ 177.24 KiB | 2095 keer bekeken ]

_________________
Never drive faster than your wallet can handle!

Motoren:
Suzuki VS 700 bj 86
Suzuki VS 800 bj 94
Omhoog
 Profiel Stuur privébericht  
 
BerichtGeplaatst: zo 26 jul, 2020 10:25 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 04 aug, 2008 15:44
Berichten: 1680
Woonplaats: Heerlen
Ga je het sleutelcontact ook nog gebruiken of maak je het net zoals ik heb. Schakelrelais met afstandsbediening.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

_________________
http://intruder1500.orgfree.com
Motoren:
New Map C150 1949
Vl1500 1999
LTD 454 1990


Omhoog
 Profiel Stuur privébericht  
 
BerichtGeplaatst: zo 26 jul, 2020 12:12 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 04 aug, 2008 15:44
Berichten: 1680
Woonplaats: Heerlen
https://link.marktplaats.nl/a1290325339 ... nt=app_ios

Deze dus


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

_________________
http://intruder1500.orgfree.com
Motoren:
New Map C150 1949
Vl1500 1999
LTD 454 1990


Omhoog
 Profiel Stuur privébericht  
 
BerichtGeplaatst: zo 26 jul, 2020 12:59 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 25 jun, 2018 20:07
Berichten: 69
Woonplaats: Deventer
Nee eerst even alles draaiende maken met het sleutelcontact. Als dat allemaal werkt dan lijkt mij het wel een leuke optie


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

_________________
Never drive faster than your wallet can handle!

Motoren:
Suzuki VS 700 bj 86
Suzuki VS 800 bj 94


Omhoog
 Profiel Stuur privébericht  
 
BerichtGeplaatst: zo 26 jul, 2020 20:34 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 25 jun, 2018 20:07
Berichten: 69
Woonplaats: Deventer
Vandaag bijna de hele dag aan het tekenen geweest. Volgens mij ben ik nu aardig in de buurt. Maar er zijn nog wel een paar puntjes waar ik mijn twijfels bij heb. Vooral de brandstofpomp en de fan. Ik heb voor de duidelijkheid de tekening in twee delen gemaakt. Één alleen het startgedeelte en de ander helemaal klaar (ahum)..... Ik ben op het verkeerde been gezet omdat de VS 700 ook een brandstofrelais heeft en de 800 niet. Bij de 700 kon je het relais er tussen uit halen zodat je maar twee draden overhoud. Ik heb nu de vier draden aangesloten op de manier die mij het meest logisch lijkt. Rene kun jij de twee tekeningen eens goed bekijken en mij vertellen wat er nog aan mankeerd. Ik zou echt niet weten hoe het anders moest.

Mocht je de tekeningen in een groter formaat willen hebben laat het dan maar even weten.

Ben erg benieuwd icon_crossfingers.gif


Bijlagen:
Opmerkingen bij bestand: Volledig schema
Wiring M-Unit zelf volledig verstuur.jpg
Wiring M-Unit zelf volledig verstuur.jpg [ 124.01 KiB | 2081 keer bekeken ]
Opmerkingen bij bestand: Schema starten
Wiring M-Unit zelf starten verstuur.jpg
Wiring M-Unit zelf starten verstuur.jpg [ 71.17 KiB | 2081 keer bekeken ]

_________________
Never drive faster than your wallet can handle!

Motoren:
Suzuki VS 700 bj 86
Suzuki VS 800 bj 94
Omhoog
 Profiel Stuur privébericht  
 
BerichtGeplaatst: ma 27 jul, 2020 11:13 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 04 aug, 2008 15:44
Berichten: 1680
Woonplaats: Heerlen
Hoi stuur maar wat grotere tekeningen via een pb. De teksten zijn zo niet te lezen. Wat ik zo zie zit er wel een en ander fout.
De dikke rode kabel welke je bij de m unit hebt gekregen is niet nodig, een 2.5 of 3 mm2 kabel is meer dan genoeg. De 2 rode kabels van de gelijkrichter kun je het beste tussen de hoofdzekering accu en m unit aansluiten.
Voor de rest moet ik nog kijken, [FUEL PUMP]️ is ook verkeerd.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

_________________
http://intruder1500.orgfree.com
Motoren:
New Map C150 1949
Vl1500 1999
LTD 454 1990


Omhoog
 Profiel Stuur privébericht  
 
BerichtGeplaatst: ma 27 jul, 2020 21:54 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 04 aug, 2008 15:44
Berichten: 1680
Woonplaats: Heerlen
Kenteken verlichting is die apart of zit dit samen met achter/remlicht?
M-Button zit op de verkeerde ingang, moet zijn Kill en niet start.

Tekening volgt nog.

grts

_________________
http://intruder1500.orgfree.com
Motoren:
New Map C150 1949
Vl1500 1999
LTD 454 1990


Omhoog
 Profiel Stuur privébericht  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 46 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling