Hallo Intruderfanaten,
Hierbij de uitnodiging om deel te nemen aan de eerste tocht van het nieuwe toerseizoen 2018.We gaan deze keer naar de provincie Utrecht.
We zullen verzamelen bij de benzinepomp Haarrijn aan de A2 bij Breukelen.
De vertrektijd hier zal zijn 09.30 uur. We zullen hier ook de tank voltanken en daarna rechtstreeks naar de startlocatie rijden. Dus wordt er niet meer getankt onderweg. Zorg dat je er op tijd bent kunnen we even bijpraten onder het genot van een bakkie en een koek.Als je meegat laat het dan even weten, dan weet ik op wie we kunnen rekenen en moeten wachten. Ook niet onbelangrijk voor het aantal aan te schaffen koeken. Ik hoop jullie in grote getale te mogen begroeten volgende week zondag.
gr die lange uit Heemstede.
Beste Intruder vrienden,
We gaan weer beginnen met een nieuw toerseizoen...
Bij deze wil ik jullie dus uitnodigen voor de openingsrit op zondag 25 maart: TT Utrecht.
TT Utrecht oftewel de 'forten en kastelentocht'
We starten bij Van Der Valk aan de Holle Bilt 1, 3732 HM de Bilt inschrijven kan vanaf 10 uur en vertrek staat gepland op 11 uur.
Volgens mij zijn we er weer in geslaagd een mooie tocht uit te zetten. Een mooi en afwisselend rondje door een deel van de Provincie Utrecht van bijna 100 km. Een route waar we al slingerend door het Utrechts natuurschoon zullen rijden, waarbij forten, kastelen, wateren en andere bezienswaardigheden ons pad zullen kruisen.
Dit keer wat minder spoorweg overgangen dan we in de slotrit hadden, al konden we er niet helemaal onderuit om in het eerste deel toch een paar keer wat ijzeren staven te moeten oversteken.
Voordat we aan het middaggedeelte beginnen, hebben we een gezamenlijke lunch in Maarsseveen. De kosten hiervan zijn € 12,50... te voldoen bij de inschrijving (graag gepast betalen). Dieet wensen bij inschrijving melden.
Zorg dat je bij de start verschijnt met een volle tank. Tanken kan bij: Esso, Utrechtseweg 360, 3731 GA de Bilt of Total Express, Utrechtseweg 349, 3731 GA de Bilt
Tot slot; zorg dat je bekend bent met het toer reglement...
En o ja...Houd er rekening mee dat de zomertijd ingaat in de nacht van 24 op 25 maart
CU at the Bilt
Groetjes Claudia a.k.a Mrs. C