Intruder Owners Club Holland

voor Alle Intruder Vragen & Antwoorden - http://www.ioch.com
Het is nu do 23 sep, 2021 09:58

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 215 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Plop / Nomko
BerichtGeplaatst: wo 22 dec, 2004 01:59 
AANGEPAST OP 29-12-2004

22-12-2004

Hallo allemaal,

Een enkeling heeft het al gehoord, iedereen heeft het stil gehouden, maar op een bepaald moment is het toch maar beter als nieuws de wereld in komt. Ook al is dat slecht nieuws.

Een aantal mensen die Plop (Nomko) de laatste weken hebben gezien, zoals in Maarsbergen bij het maken van de foto's, hebben al gemerkt dat hij weer problemen heeft met zijn gezondheid. Toen was het nog niet duidelijk wat er mis was, inmiddels is meer bekend. Want nadat vorige keer een nier is weggehaald is nu opnieuw kanker geconstateerd, en wel in de longen en in zijn linker bovenarm.

De laatste weken is een hele reeks aan onderzoeken gedaan om te kijken hoe het er precies voorstaat, of er nog meer uitzaaiingen zijn en waar die zich dan bevinden. Deze week zijn de laatste onderzoeken voordat ze in het ziekenhuis het behandelplan gaan opstellen. Maar één ding is wel duidelijk, het gaat nu niet goed. Nomko heeft overal pijn, en ook al zijn ze nu pijnstillers aan het inregelen, dat is en blijft alleen maar symptoombestrijding. De echte strijd gaat nog komen, en hij gaat een heel zwaar halfjaar tegemoet. "Pas daarna zal het weer beter gaan, zal er weer licht zijn aan de horizon", dat is wat de doktoren hebben gezegd.

Slecht nieuws dus, heel slecht nieuws, voor Nomko, maar ook voor Harjah en Stefan, en iedereen die van ze houdt. Daaronder zijn ook een heleboel leden van de IOCH, dit bulletin board is vorige keer ook een grote steun geweest. Ik hoop echt dat dat ook bij de komende 'reis' zo zal zijn, want er is niemand die hem wil maken, maar er is al helemaal niemand die zo'n tocht alleen wil doen. Dat zal ook niet zo zijn trouwens, daarvoor zijn er (naast natuurlijk Harjah en Stefan) teveel mensen die dat niet laten gebeuren.

Maar ondertussen is het nu wel een slopende tijd, na alle onderzoeken en de scans die nog komen is het nu wachten op de resultaten, en afwachten wat daarna gaat komen. De vechtlust is er wel, als vanouds, en ondanks de pijn is ook de lach niet verdwenen, integendeel.

Dit stukje heb ik op verzoek van Nomko hier neergezet. "Beter nou er op zetten dan dat het vlak voor de Kerst bekend wordt, want het is geen leuk nieuws". Tja, da's ook Nomko hè. En nu vraag ik dus bij deze aan iedereen om ook de komende tijd weer die steun voor Nomko, Harjah en Stefan te zijn die ze nu nodig hebben. Via een reactie hier op het board, een kaartje, een telefoontje, of wat dan ook.

Alvast bedankt,

Dré-ke

22-12-2004

Nomko.... dat is de grote beer uit Winschoten, de veroveraar van Groot-Groningen, feestneus en op zijn tijd ook serieus:
http://edc-info.net/files/ioch/20040812_Bikerwedding/P8129344.jpg

En nou ook nog de pechvogel van het jaar. Morgen allemaal duimen jongens.... dan komen er uitslagen....

Dré-ke

De uitslag van de onderzoeken is vanmorgen bekend gemaakt.

Die uitslag is heel negatief. Er valt helemaal niks meer te vechten. De kanker zit in het hele lichaam, in de benen, longen, bovenarm, heup.

Er volgen nog bestralingen, die zijn alleen om de pijn te bestrijden, en verder medicijnen, ook alleen tegen de pijn.

Het wordt nu gewoon afwachten, weken, maanden, niemand die het kan of wil zeggen hoe lang.

Nomko zit zelf niet zoveel op het board op het moment, maar leest het wel allemaal wat er gebeurt. De familie is heel blij met alle steun die ze krijgen en nog zullen krijgen.

Hallo ioch familie; ff een berichtje van plop/nomko.

Het gaat met mij niet goed , iedere dag word het slechter. Het zal enkele dagen /weken duren en dan is 't over. Ik weet dit is hard geschreven maar het is de echte waarheid. In mijn hart hoop ik op april. Ik vind de berichten en kaartjes geweldig. Harjah weet zich geen raad om 's morgens bij de postbus te komen. Bedankt iedereen. Als er mensen zijn die willen belllen, mag gerust. Ben niet iemand die de hele dag loopt te huilen. dus grafstemming is nog niet aanwezig een traantje wegpinken kan ook zelfs van het lachen. Er zijn enkele mensen bij me geweest die mogen dat beamen hier op het board. Het is zwaar voor iedereen en dat is te begrijpen. Maar ik krijg meerdere malen de vraag wat kunnen we voor je betekenen? Als ik zo onbescheiden mag zijn en de dag is bekend, zouden jullie dan met de motoren willen komen? Ondanks dat het nog best een tijdje (ik hoop enkele maanden) kan duren graag even bij dré-ke opgeven wie met de motor komen in verband met dingen die daarvoor geregeld moeten worden. Dat is eigenlijk het enigste wat jullie voor me zouden kunnen betekenen en wat ik zeer op prijs zou stellen. Ik hoop dat mijn vraag niet te moeilijk is en dat er begrip voor is. Verder lees ik iedere dag wat er gebeurt op het board, maar omdat ik mijn armen en vingers bijna niet kan bewegen is het typen heel moeilijk.

Groeten van Plop/Nomko en zijn typist Dré-ke

Laatst bijgewerkt door Dré-ke op vr 04 maart, 2005 15:02, in totaal 6 keer bewerkt.

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 22 dec, 2004 02:48 
IOCH lid

hallo nomko en familie

bij deze wens ik jullie heel veel sterkte toe in de komende tijd die komen gaat en beterschap .

groetjes ben uit gennep

Profiel Stuur privébericht  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 22 dec, 2004 09:09 
hey nomko, ik weet nog heel goed hoe mijn eerste persoonlijke ontmoeting met de club was...en de eerste die meteen opviel was jij...zover ik weet altijd een lach en altijd in voor een geintje...
ik hoop dat die lach weer terug zal komen bij de toerritten en dat je snel mag herstellen en deze gruwelijke strijd zal winnen...
Ik wens ook je gezin veel sterkte toe....

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 22 dec, 2004 09:59 
IOCH lid

Nomko en natuurlijk ook Harjah en de kids,

Heel veel sterkte de komende tijd.
Ik ben er van overtuigd dat dat lichaam van jou niet klein :wink: te krijgen is.

Dat kan ook helemaal niet, want "de 2e Toertocht Groot Groningen" moet nog georganiseerd worden! :wink:

klik hier voor foto's USA-toertocht aug.2006
http://www.mijnalbum.nl/Album=LIUDUF8R

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 22 dec, 2004 11:03 

beste nomko!!

voor jou en je familie heel veel sterkte en kracht de komende maanden!!
naast je eigen familie staat er nog een hele grote familie achter je!!!!!!

gr hans [emmen]

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 22 dec, 2004 14:47 

Nomko........Ik weet dat je er weer net zo postief tegen vecht als de laatste keer....veel sterkte manneke :!: :!:
Van Harjah en Stefan zul je de nodige liefde en kracht krijgen......Ook wij denken aan je :!: :!:

Groetjes Gizmo 8)

BETER 1 GIZMO IN JE HAND, DAN 10 IN JE......................................................

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 22 dec, 2004 15:06 

Nomko,Harjah en Stefan

Ook wij Ton en Janny wensen jullie heel heel veel sterkte voor de aankomende tijd.

Groetjes uit hellevoetsluis.

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 22 dec, 2004 15:27 

Nomko Harjah Stefan heel veel sterkte toegewenst in deze strijd.

Johnbgood en In-Trudie
REO

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 22 dec, 2004 17:01 

hoi ,ik ken je niet persoonlijk ,maar wil via deze weg jou en je fam heeeel veel sterkte toe wensen !en de kracht om dit alles boven te komen !

groetjes
Spike(reo)

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 22 dec, 2004 17:46 
Nomko Harjah en Stefan,

Na het lezen van dit nare bericht zijn we er hier thuis een beetje stil van geworden. Wij wensen jullie héél véél sterkte toe, en hopen dat 2005 voor jullie uiteindelijk als Nomko weer genezen is toch nog een heel mooi jaar mag worden.

De bikers en biksters van de intruderclub (familie) leven denk allemaal met jullie mee.

We hopen jullie snel weer in goede gezondheid terug te zien

groeten

ido& erna en kids

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 22 dec, 2004 18:54 

Nomko en Harjah en kids...
woorden schieten ons te kort...
Iedereen, niet alleen Patty en ik, maar heel L.E.O. leeft met jullie mee.
Ik hoop dat jullie er een beetje steun aan hebben.
Moge alles uiteindelijk weer goed komen.

groetjes,
Mazl & Patty
MVC L.E.O.

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 22 dec, 2004 20:53 

namens heel r.e.o. willen we jou Nomko en Harjah en Stefan veel sterkte toewensen , en hopen je weer snel te zien op de toertochten.

groetjes van REO

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 22 dec, 2004 21:02 
IOCH lid

Ik ben er stil van :( worden schieten te kort,NOMKO ,harjah en stefan heel veel sterkte toe gewenst,en nomko :wink: ik weet zeker dat ze dat grote lichaam van jou niet klein krijgen. :wink:
gruh:nico 8)

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 22 dec, 2004 21:03 

Nomko en fam.

heel veel sterkte in de komende tijd.

woorden schieten tekort.

blue thunder

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 22 dec, 2004 21:07 
Ik wens Nomko,Harjah en kids heel veel sterkte toe in de strijd die komen gaat.

Mars

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 215 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]