DannyS schreef:
In een ander topic had ik het er al over maar nu ben ik erachter wat er mis is. Bij het optrekken schokt de motor vaak en rijdt hij niet fijn weg. Mijn suzuki dealer vertelde me dat het de afstelling van de koppelingshefboom betreft. Die is niet goed afgesteld of defect. Iemand anders hier ervaringen mee? Als hun het moeten repareren kost het zon 2/3 uur werk en dus goed voor zon 200 euro. Ik ben bezig met de verkoper want er zit garantie op en dit gebeurde ook toen ik daar was, echter dacht ik dat het aan mezelf lag omdat het een totaal andere motor is dan mijn Vstrom die ik voorheen had.
Kortom, iemand ervaring met dit euvel op een M1800??
Tja, is het werkelijk de koppelings hefboom of zou het toch het bekende probleem van de M1800 zijn dat onder garantie gerepareed kan worden maar waar de dealer wellicht niets voor voelt? Zoals ik al aangegeven heb, bij mij precies het probleem wat jij beschrijft, modificatie uitgevoerd, probleem opgelost

Hi Francois, ivm schakelproblemen met m’n C1500T op zoek naar aanknopingspunten en kwam ik dit draadje tegen. Met “modificatie” bedoelde je het corrigeren van de van fabriekswege fout / andersom geplaatste koppelingsplaten ? Zoniet, wat dan ?