Intruder Owners Club Holland

voor Alle Intruder Vragen & Antwoorden - http://www.ioch.com
Het is nu za 16 nov, 2019 03:52

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 25 aug, 2013 19:15 
IOCH lid

Was echt super leuk! :-D Heb me gelijk ingeschreven!

Profiel Stuur privébericht  

BerichtGeplaatst: zo 25 aug, 2013 19:18 
IOCH lid

DannyS schreef:
Was echt super leuk! :-D Heb me gelijk ingeschreven!

icon_duimomhoog.gif

BerichtGeplaatst: zo 25 aug, 2013 20:38 
IOCH lid

Super! icon_duimomhoog.gif

BerichtGeplaatst: vr 06 sep, 2013 15:46 
IOCH lid

Na reparatie blijkt het dus niet de koppelingshevel te zijn... :-( Over 2 weken naar de garage waar hij vandaan komt, daar bekijken ze het verder. Ik heb er wel een goed gevoel bij, ze doen er echt alles aan om het maar te repareren. Hoop alleen dat ze het snel vinden. Nu vermoeden ze dat het koppelingshuis los hangt... Een soortgelijk euvel hadden ze eens waarbij dat dus het geval was. Ben benieuwd!

BerichtGeplaatst: wo 18 sep, 2013 11:12 
IOCH lid

Is het euvel inmiddels al verholpen Danny?

BerichtGeplaatst: wo 18 sep, 2013 11:31 
IOCH lid

Helaas niet. Zit op dit moment in Apeldoorn waar ze hem nu open hebben liggen. Hopelijk vinden ze het euvel want het is gewoon jammer van zon heerlijke motor. Gelukkig zijn ze erg behulpzaam en doen ze er echt moeite voor.

BerichtGeplaatst: wo 18 sep, 2013 12:25 
IOCH lid

Ai - da's zonde. Wel - hopelijk vinden ze het snel! Redt je de TT a.s. zondag dan nog? Ik moet zelf ook zien of ik het redt: een nieuwe M1800R (tweedehands hoor) heb ik al aangeschaft - maar kan 'em pas meenemen wanneer de verzekering heeft uitgekeerd.

Maar ik neem aan dat de shop in A'doorn op de hoogte is van de verschillende koppeling issues en hoe die te fixen - er zijn er nogal wat (vanuit de fabriek). Dus hopelijk hebben ze het met een dag opgelost en kun je weer rijden icon_biker.gif

BerichtGeplaatst: wo 18 sep, 2013 12:30 
IOCH lid

Ik heb me eergisteren opgegeven voor de TT in Limburg as zondag. Dus hopelijk krijg ik m zometeen mee terug. T kan zijn dat ze onderdelen gaan vervangen en dan krijg ik een leenmotor, en dat zal geen Intruder zijn :-(

Ze kunnen geen duidelijk euvel vinden. Zijn nu aan t bellen met MCRijen. Die kennen veel kwaaltjes aangezien dat een Suzuki exclusief dealer is. Hopelijk keert de verzekering snel uit. Je hebt al genoeg gemist de afgelopen tijd met dat mooie weer. (Nu ff iets minder, maar toch)

BerichtGeplaatst: wo 18 sep, 2013 16:25 
IOCH lid

Ik begin inderdaad behoorlijk kriegel te worden in het blik op wielen icon_gefrustreerd.gif

Maar goed - zeer snel kunnen we eindelijk weer op twee wielen door het leven icon_biker.gif

BerichtGeplaatst: za 21 sep, 2013 15:49 
IOCH lid

francois schreef:
DannyS schreef:
In een ander topic had ik het er al over maar nu ben ik erachter wat er mis is. Bij het optrekken schokt de motor vaak en rijdt hij niet fijn weg. Mijn suzuki dealer vertelde me dat het de afstelling van de koppelingshefboom betreft. Die is niet goed afgesteld of defect. Iemand anders hier ervaringen mee? Als hun het moeten repareren kost het zon 2/3 uur werk en dus goed voor zon 200 euro. Ik ben bezig met de verkoper want er zit garantie op en dit gebeurde ook toen ik daar was, echter dacht ik dat het aan mezelf lag omdat het een totaal andere motor is dan mijn Vstrom die ik voorheen had.

Kortom, iemand ervaring met dit euvel op een M1800??

Tja, is het werkelijk de koppelings hefboom of zou het toch het bekende probleem van de M1800 zijn dat onder garantie gerepareed kan worden maar waar de dealer wellicht niets voor voelt? Zoals ik al aangegeven heb, bij mij precies het probleem wat jij beschrijft, modificatie uitgevoerd, probleem opgelost :)

De onderdelen zijn besteld en wanneer ze binnen zijn gaan ze dit uit uitvoeren. Een of andere ring zit verkeerd om in het koppelingshuis en nieuwe platen met speciale coating worden geplaatst. Ben heel benieuwd! Hoop dat t dan eens voorbij is.

BerichtGeplaatst: za 21 sep, 2013 16:15 
IOCH lid

De welbekende veer-ring.... Blijft apart dat ze die zo gemaakt hebben dat die er op twee manieren in kan :?:

MCRijen had het in ieder geval nog over een motorshop uit Apeldoorn die gebeld had voor een koppelingissue :D

Heb je een trudy meegekregen (of cruister/ chopper) voor de rit van morgen? Als het geen trudy is - sluit het even kort met je PH of PH Limburg (zie topic http://www.ioch.com/phpBB3/viewtopic.php?f=80&t=12475).

BerichtGeplaatst: za 21 sep, 2013 16:41 
IOCH lid

Tja, heel bekend. Verkeerd om monteren merk je direct, gas open en er gebeurt niks behalve een hoop lawaai. Slippende koppeling in optima forma, vraag me niet hoe ik dat weet....

Lijkt er op dar het dezelfde ring is als bij mij vervangen is. Ongeveer 10-12 cm doorsnee en 2 tot 3 mm dik met één kant een coating.

BerichtGeplaatst: za 21 sep, 2013 17:35 
IOCH lid

Bauke schreef:
De welbekende veer-ring.... Blijft apart dat ze die zo gemaakt hebben dat die er op twee manieren in kan :?:

MCRijen had het in ieder geval nog over een motorshop uit Apeldoorn die gebeld had voor een koppelingissue :D

Heb je een trudy meegekregen (of cruister/ chopper) voor de rit van morgen? Als het geen trudy is - sluit het even kort met je PH of PH Limburg (zie topic http://www.ioch.com/phpBB3/viewtopic.php?f=80&t=12475).

Ik heb m'n eigen motor mee terug gehad. Dus kan gewoon mee. Ik besluit t echter pas later vanwege vervelende omstandigheden. Overigens kan ik dat forum nog niet in. Moet nog wachten tot ze me daar toegang toe geven. Na betaling van de contributie kon dat drie weken duren dacht ik.

BerichtGeplaatst: za 21 sep, 2013 18:13 
IOCH lid

Stuur een berichtje naar het forumbeheer. Hier staat alles beschreven van hoe en wat:
http://www.ioch.com/phpBB3/viewtopic.php?f=46&t=12074

Ik had met een paar dagen toegang ondanks dat mijn inschrijving door de vakantie wat vertraagd was.

Ik hoop dat de vervelende omstandigheden zich snel oplossen. In ieder geval tof dat je morgen meerijdt. icon_biker.gif

BerichtGeplaatst: za 21 sep, 2013 18:44 
IOCH lid

Tnx! Ik heb zojuist een mailtje gestuurd. Waarschijnlijk rijden we morgen mee echter moeten we misschien wat eerder terug omdat we om 17u in Heeze moeten zijn ivm avondwake van mijn bijrijder. Maar dan kunnen we het overgrote gedeelte zoiezo rijden. Van waaruit in Limburg start de route overigens??

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]