Intruder Owners Club Holland

voor Alle Intruder Vragen & Antwoorden - http://www.ioch.com
Het is nu za 16 nov, 2019 03:25

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 11 apr, 2011 07:12 
IOCH lid

Beste allemaal,

Tijdens TT Flevoland vorige week zondag 3 april j.l. hebben sommige deelnemers wellicht opgemerkt dat er een lid van de club heeft meegereden op een BMW niet zijnde van het type chopper/cruiser. Betrokkene is hierop aangesproken door zijn PH en de TC. Het bleek dat zijn Intruder op de dag van de TT niet wilde starten. Hij heeft het niet gemeld bij zijn PH noch aan enige andere PH of de TC. Ook niet aan de mensen die achter de inschrijvingstafel stonden, maar wel vermeld op het inschrijvingsformulier, wat volledig aan iedereen is voorbijgegaan.
In een kort overleg tussen de aanwezige bestuursleden, TC en PH's  hebben we ons allen afgevraagd: kunnen alle deelnemers (hoofd- en gezinsleden, aspirant-leden/introducés, bevriende motorclub) op de hoogte zijn - via bijvoorbeeld de site - van de voorwaarde op welk merk en type motor mag worden deelgenomen aan een toertocht van de IOCH?  Uit dat overleg bleek dat die regels in het Huishoudelijk Reglement zijn opgenomen en alleen door hoofd- en gezinsleden opgevraagd kunnen worden bij de secretaris (secretaris@ioch.com). 
Gezamenlijk hebben we geconcludeerd dat de regels hieromtrent toegankelijker moeten zijn voor iedereen, zeker van belang in bijzondere gevallen zoals afgelopen zondag. De TC heeft uiteindelijk besloten dat betrokkene de TT voor deze ene keer mocht uitrijden. Samen met de PH waar betrokkene onder valt heeft de voorzitter met hem gesproken en de reglementen uitgelegd. Daarnaast heeft zij erkend dat dit voorval een leermoment is voor de club. Wij hebben nagelaten ook andere relevante informatie voor deelname aan een TT toegankelijker te maken.

En wat zijn nu de regels op welke merk en type motor mag worden deelgenomen aan een TT: 
1) Deelname aan een toertocht door een hoofdlid geschiedt uiteraard op zijn/haar Suzuki Intruder (of afgeleide modellen daarvan) en hij/zij mag éénmalig per seizoen (bijv. bij verbouwing of schade) volgens dezelfde voorwaarde als voor een gezinslid meerijden. 
2) Voor gezins- en ereleden geldt dat zij aan een toertocht kunnen deelnemen wanneer zij in het bezit zijn van een geldig rijbewijs categorie A, en een motorfiets, type chopper/cruiser.  
3) Een aspirant-lid/introducé mag éénmalig meerijden op zijn/haar Intruder. Voor leden van bevriende motorverenigingen geldt omtrent motortype hetzelfde als voor gezinsleden. In geval van twijfel beslist de Toercommissaris of diens vervanger.

Al met al is alles in goede harmonie verlopen en gaan we ervan uit dat het bij dit ene incident blijft. Wel is er aanleiding om de informatie die nu voor iedereen toegankelijk is op de site aan te vullen op dit punt. Zie hiervoor Clubinfo/Reglementen TT/Toertochtfuncties.

Met vriendelijke motorgroet,
namens Bestuur, Toercommissaris en Provinciehoofden

Karin Ruitenbach
voorzitter

Profiel Stuur privébericht  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 21 maart, 2012 13:28 
Provinciehoofd NB

Kan ik de opstapplaatsen van de TT's ook ergens op het forum vinden ??

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 21 maart, 2012 13:50 
IOCH lid

Heb je geen IM gehad dan :?: :?: :?: Staat toch alles in over dit onderwerp :D

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 21 maart, 2012 14:01 
Provinciehoofd NB

Die ben ik door onverklaarbare redene kwijt geraakt !

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 21 maart, 2012 14:08 
IOCH lid

Bleu Phenix schreef:
Die ben ik door onverklaarbare redene kwijt geraakt !

Als je mij een mailtje stuurt met je e-mailadres zal ik hem je toe sturen.

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 21 maart, 2012 19:56 
IOCH lid

Noppie schreef:
Erwin, ik heb het al eens eerder aangekaart bij o.a. bestuur en redactiecommissie, maar misschien wil jij het nog eens doen:

Het zou m.i. handiger zijn indien de Toerkalender alleen op het ledengedeelte wordt gepubliceerd, met in het IM steeds een verwijzing daarnaar.

Daarmee voorkom je dat er, bij uitlenen van het blad o.i.d., verkeerde partijen op de opstap- en startplaatsen verschijnen.
Bovendien kan het blad dan, ter promotie aan derden, zonder problemen beschikbaar worden gesteld en stimuleer je het forumgebruik onder een bredere groep leden dan nu.

Als er echt aan een papieren exemplaar wordt gehecht, kan de kalender desnoods los aan een eerste nummer worden toegevoegd.

Het is maar een idee.

Alvast bedankt.
Noppie

Dat is dan een slecht idee. Het Im krijgt IEDER lid thuis. Heel veel leden maken geen gebruik van het forum.

Afbeelding

Je bent nooit te oud om een gelukkige jeugd te hebben.

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 21 maart, 2012 22:10 
IOCH lid

Don Leo schreef:
Noppie schreef:
Erwin, ik heb het al eens eerder aangekaart bij o.a. bestuur en redactiecommissie, maar misschien wil jij het nog eens doen:

Het zou m.i. handiger zijn indien de Toerkalender alleen op het ledengedeelte wordt gepubliceerd, met in het IM steeds een verwijzing daarnaar.

Daarmee voorkom je dat er, bij uitlenen van het blad o.i.d., verkeerde partijen op de opstap- en startplaatsen verschijnen.
Bovendien kan het blad dan, ter promotie aan derden, zonder problemen beschikbaar worden gesteld en stimuleer je het forumgebruik onder een bredere groep leden dan nu.

Als er echt aan een papieren exemplaar wordt gehecht, kan de kalender desnoods los aan een eerste nummer worden toegevoegd.

Het is maar een idee.

Alvast bedankt.
Noppie

Dat is dan een slecht idee. Het Im krijgt IEDER lid thuis. Heel veel leden maken geen gebruik van het forum.

8) precies!!! 8)

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 21 maart, 2012 22:36 
IOCH lid

Ik vind het zo gek nog niet, zoals Noppie al zei:

Noppie schreef:
Bovendien (...) stimuleer je het forumgebruik onder een bredere groep leden dan nu.

Ik vind het zelf ook makkelijker om een digitaal bestandje terug te vinden dan een papieren tijdschrift. Maar dat ligt misschien aan de generatie ;)

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 21 maart, 2012 22:43 
IOCH lid

Rosanne schreef:
Ik vind het zo gek nog niet, zoals Noppie al zei:

Noppie schreef:
Bovendien (...) stimuleer je het forumgebruik onder een bredere groep leden dan nu.

Ik vind het zelf ook makkelijker om een digitaal bestandje terug te vinden dan een papieren tijdschrift. Maar dat ligt misschien aan de generatie ;)

Ik heb ze allemaal in mijn kalender op mijn mobiel staan met de startplaats en al erbij :wink:

Never give up the things you believe in!!
Ride to Live, Live to Ride!!

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 21 maart, 2012 22:53 
IOCH lid

Oke oke, laten we pleiten voor een IOCH toerkalender app dan!

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 21 maart, 2012 22:56 
IOCH lid

Rosanne schreef:
Oke oke, laten we pleiten voor een IOCH toerkalender app dan!
:lol: :lol: :lol:

Never give up the things you believe in!!
Ride to Live, Live to Ride!!

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 22 maart, 2012 07:45 
IOCH lid

Het zou in het digitale tijdperk leuk zijn dat de agenda digitaal beschikbaar is.
Makkelijkst is een of zogenaamde iCalender file te maken die je kunt importeren in bv outlook. Die is een zogenaamde .ICS bestand die kan openen in de meeste programma's

MvG Patrick

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 22 maart, 2012 08:43 
IOCH lid

Voor de liefhebbers, heb ik een digitale versie in .pdf format

Stuur maar een mailtje, of PB-tje.

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 22 maart, 2012 09:09 
IOCH lid

Heb die in pdf vaker gekregen.

Maar PDF is niet erg handig. Zoals Noppie schrijft is het ook wel handig om het op het leden forum te posten. Gewoon als extra? Hoeft niet gelijk uit de IM.

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 22 maart, 2012 12:51 

madpatrick schreef:
Het zou in het digitale tijdperk leuk zijn dat de agenda digitaal beschikbaar is.
Makkelijkst is een of zogenaamde iCalender file te maken die je kunt importeren in bv outlook. Die is een zogenaamde .ICS bestand die kan openen in de meeste programma's

Dit vind ik een goed idee!

Nu klop ik het over vanaf het forum in mijn Outlook. Want dan weet ik al vroeg waarmee ik rekening moet houden.
Als later de 1ste IM in de bus valt, moet ik alle data weer controleren en aanpassen.
(Nu was er inderdaad een wijziging en later een toevoeging (HIT).)

Zo'n bestand dat direct in Outlook kan worden geimporteerd, is zeker handig.

Groeten
Cees

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]