Intruder Owners Club Holland

voor Alle Intruder Vragen & Antwoorden - http://www.ioch.com
Het is nu do 27 feb, 2020 07:08

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 11 jul, 2017 18:54 

Hallo Allemaal!

Afgelopen weekend heb ik mijn 1ste grote tocht gemaakt op mijn recent gekochte VS700 naar het prachtige Duitse Sauerland. Helaas heeft ze de trip niet helemaal overleefd,
De zekering is eruit geknapt welke alle knipperende lichten bediend (knipperlicht, dashboard, claxon etc). Starten wou wel dus ik ben verder gereden en heb thuis de zekering vervangen,
maar kon ook zo 1-2-3 de kortsluiting niet ontdekken..

Ook gebeurde er dit;

tijdens het rijden verloor ik vermogen en viel de motor uiteindelijk helemaal uit. Hij start wel weer maar valt direct weer weg.

Ik had al zn 200KM gereden en dacht dat ik zonder benzine zat, na 5 minuten wachten op reserve gezet en hij start weer. Echter na 1,5 KM viel weer het vermogen weg en de motor uit.
Ik zag toen dat er wel degelijk benzine in zat en heb 15 minuutjes gewacht, toen weer gestart en het gered naar het benzine station, vol gegooid en voila probleem opgelost! Nog ruim 300KM gereden inclusief op tijd tanken en zonder problemen thuis gekomen. Helaas gisteren weer na 200KM zonder tanken viel opnieuw het vermogen weg, wellicht een vacuum in de tank?

AfbeeldingFoto 08-07-17 17 35 38 by Willem Bos, on Flickr

Ook zag ik spetters verse olie op de uitlaat bij het standaard, recent zijn beide deksels vervangen dus wellicht een los staand probleem met de pakking?

AfbeeldingFoto 09-07-17 14 04 42 by Willem Bos, on Flickr

Wie kan mij helpen? Ik wil nog heel veel genieten maar ik heb geen idee hoe dit komt!

-Foto's Intruder 700VS
https://www.flickr.com/photos/154920018@N06/albums

Profiel Stuur privébericht  

BerichtGeplaatst: di 11 jul, 2017 19:40 

Ik weet niet wat je nou wilt weten.
Vacuüm in de tank? dat merk je toch als je de dop los draait. In de dop zelf zit een gaatje wat voor de tankbeluchting zorgt. Ik denk niet dat het dat is, heb dit al eens een kilometer na het tankstation gehad.
Je elektrisch probleem, ff wachten of het weer gebeurd. Je kunt ook alle stekkerverbindingen nakijken die voor dat circuit van toepasbaar zijn.

Vl1500 1999
LTD 454 1990

BerichtGeplaatst: wo 12 jul, 2017 10:12 

ik denk dat de filter van je benzinekraan vuil is; even schoonmaken en probleem meestal opgelost; (vlg mij staat ergens in de topic een beschrijving).

groet leo

BerichtGeplaatst: wo 12 jul, 2017 10:24 

Zekering kan altijd, zou ik me niet te druk om maken mits dit vaker gebeurt. Gewoon altijd een reserve meenemen.

Vacuüm in de tank kan zeker als er een verkeerde tankdop op zit maar dat merk je, zoals Rene al aangeeft, wel als je de dop los draait.
Zou idd even je benzine filter nakijken.

Als je de deksels los hebt gehad en de pakking vervangen dan moet je de bevestigingsbouten na een X aantal kilometers nog even na draaien.
Ook kan een nieuwe pakking in beginsel wel eens wat zweten.

4 Seizoenen Pekelbeest VS750 (verkocht)
Een 1500LC als toermonster

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]