Intruder Owners Club Holland

voor Alle Intruder Vragen & Antwoorden - http://www.ioch.com
Het is nu zo 20 okt, 2019 21:36

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Nieuw hier
BerichtGeplaatst: za 21 sep, 2019 14:16 

Hallo allen,

Bij deze wil ik me even voorstellen.

In het verleden heb ik vooral sport/ tour gereden (Honda VTR 1000 Firestorm, Aprilia SL 1000 Falco, Honda VFR 800 FI & Honda Hawk 650 GT).
Daarna overgegaan op choppers (Honda VT 800 C Shadow & Suzuki VL 1500 LC Intruder)

I.V.M. gezinsprioriteiten heb ik mijn VL 1500 ruim 2 jaar geleden verkocht. Aangezien het toch wel weer begon te jeuken was ik voor volgend seizoen was ik alvast op zoek naar een motor voor klein budget (Max 1500 euro) waar ik toch de komende jaren toch weer veel plezier van kan hebben.

Een chopper voor een klein budget resulteert automatisch in een kleine en oude motor welke niet bij mijn lengte en postuur past (1,87m). Vandaar was ik op zoek naar een motor wat past bij mijn lengte en een fijne zitpositie en toch iets avontuurlijks / stoers uitstraalt.

Het plan was dus eigenlijk om volgend seizoen een goedkope motor aan te schaffen. Echter kwam ik een advertentie tegen van een Cagiva Navigator 1000 cc uit 2000 met een KM stand van 103.000 en wat lichte valschade. Hierdoor was de prijs zeer aantrekkelijk. Van dichtbij is de motor niet de mooiste maar motorisch lijkt het allemaal dik in orde. De Cagiva Navigator 1000 is een Italiaanse all-road motor met een V-Twin motorblok van een Suzuki TL 1000 R met 100 PK. Deze motor heb ik dus aangeschaft en hoop ik de komende jaren veel plezier van te hebben.

Echter ligt mijn hart nog steeds bij cruisers. Mijn plan is dus ook om over een jaar of 2 weer een Suzuki cruiser aan te schaffen. Op dit forum wil ik me gaan oriënteren welke dat gaat worden.

Profiel Stuur privébericht  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]