Intruder Owners Club Holland

voor Alle Intruder Vragen & Antwoorden - http://www.ioch.com
Het is nu zo 20 okt, 2019 22:18

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 132 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 11 jun, 2013 10:10 
Provinciehoofd Gl

Mijn naam is Hannes, op het forum Hannes58. Hoe ik aan deze naam kom is snel uitgelegd.
In mijn jeugdjaren (lang, lang, geleden) zat ik in de klas met 6 andere Hansen. Om enig onderscheid te maken werd ik Hannes genoemd (Hannes loopt op klompen etc.....). Deze naam is altijd een beetje aan me blijven plakken. Toen ik me aanmeldde op het forum, bleek de naam Hannes bezet . Ik heb toen de 58 van mijn geboortejaar er bij gezet. :shock:

Profiel Stuur privébericht  

BerichtGeplaatst: wo 12 jun, 2013 14:09 
IOCH lid

Hello,

Zoals anderen al aangaven, Leuk topic.

Ik heb mijn avatarnaam al bij mijn onlangs uitgevoerde introductie uitgelegd, maar voor dit topic wil ik dat best nog een keer doen:
De Waerdse Mug: Van oorsprong Haarlemmer (mug) nu woonachtig in de Waerd en de uitleg is reeds compleet!

Haha ik geef hem door aan de volgende!!

Grtz DWM

Erik (De Waerdse Mug)

BerichtGeplaatst: wo 12 jun, 2013 20:07 
IOCH lid

DeWaerdseMug schreef:
Hello,

Zoals anderen al aangaven, Leuk topic.

Ik heb mijn avatarnaam al bij mijn onlangs uitgevoerde introductie uitgelegd, maar voor dit topic wil ik dat best nog een keer doen:
De Waerdse Mug: Van oorsprong Haarlemmer (mug) nu woonachtig in de Waerd en de uitleg is reeds compleet!

Haha ik geef hem door aan de volgende!!

Grtz DWM

Leuk, dank!

VS700 1986 en C1500T 2014 Intruder rijder :-)

BerichtGeplaatst: vr 28 jun, 2013 12:44 

Kees, das wel duidelijk, al 8 generaties opa's gingen mij voor, smeer is eigelijk erbij gekomen om dat mijn moeder altijd zei dat ik een smeerpoets was, is dus eigenlijk altijd een beetje zo gebleven, een andere bijnaam is huppekees, mijn oudste dochter was klein toen, ruim 23 jaar geleden en ik zei toen ze moest springen van een stoeltje op de camping, '' éénnuh, tweehuh, huppekeeje..... toen iemand vroeg later op de dag, bij wat gezelschap, hoe ze mij noemde, zei ze huppekee's. dat moment volgt mij nog iedere dag.. haha

maar hier houden we het op Smeer-kees .... ;-)

en de avatar afbeelding is mijn slim-lady ....

BerichtGeplaatst: za 29 jun, 2013 08:44 
IOCH lid

smeerkees schreef:
Kees, das wel duidelijk, al 8 generaties opa's gingen mij voor, smeer is eigelijk erbij gekomen om dat mijn moeder altijd zei dat ik een smeerpoets was, is dus eigenlijk altijd een beetje zo gebleven, een andere bijnaam is huppekees, mijn oudste dochter was klein toen, ruim 23 jaar geleden en ik zei toen ze moest springen van een stoeltje op de camping, '' éénnuh, tweehuh, huppekeeje..... toen iemand vroeg later op de dag, bij wat gezelschap, hoe ze mij noemde, zei ze huppekee's. dat moment volgt mij nog iedere dag.. haha

maar hier houden we het op Smeer-kees .... ;-)

en de avatar afbeelding is mijn slim-lady ....

Leuk, Kees!
Grappig hoe je kinderen daarmee omgaan als ze jong zijn. Bij mij werd het op een gegeven moment 'PapaPaul', klonk ze lekker in de mond. Op latere leeftijd, met mijn 18-jarige dochter in de zaak, werd het 'Piet'. Want 'papa' vond ze vreemd klinken naar de andere collega's en 'Paul' was kennelijk TE generatie-overbruggend of zo.

BerichtGeplaatst: zo 11 aug, 2013 17:53 

Hoi, me eigen nog niet eens voorgesteld, maar dit is het eerste topic wat ik ff doorlees, en zoals gezegd, het is een leuk en interessant initiatief.

In begin posts werd all aangegeven , men heeft tegenwoordig zoveel sites en nicknames e.d. , en ditmaal koos ik er ook maar voor om eens een keer heel saai me eigen naam te gebruiken, ik ken al die nicknames allemaal niet meer onthouden hoor :-)

groet Allard.

BerichtGeplaatst: zo 11 aug, 2013 21:04 
IOCH lid

Allard schreef:
Hoi, me eigen nog niet eens voorgesteld, maar dit is het eerste topic wat ik ff doorlees, en zoals gezegd, het is een leuk en interessant initiatief.

In begin posts werd all aangegeven , men heeft tegenwoordig zoveel sites en nicknames e.d. , en ditmaal koos ik er ook maar voor om eens een keer heel saai me eigen naam te gebruiken, ik ken al die nicknames allemaal niet meer onthouden hoor :-)

groet Allard.

...beste Allard, niets mis mee je eigen naam te gebruiken icon_biker.gif
Veel plezier hier op het forum en wie weet komen we elkaar ook eens in het echt tegen icon_duimomhoog.gif

BerichtGeplaatst: zo 11 aug, 2013 21:59 

Wie weet Maerel,wie weet..... icon_duimomhoog.gif

BerichtGeplaatst: za 12 okt, 2013 17:02 
IOCH lid

Moest spontaan iets verzinnen toen ik me aan het registreren was en zat net te luisteren naar Heatseeker van AC/DC....... da's alles.

BerichtGeplaatst: wo 15 jan, 2014 02:04 
IOCH lid

NoFo... mijn eerste twee letters van mijn voornaam en de eerste twee van mijn achternaam.
En zo werd mijn schermnaam geboren :D

Laatst bijgewerkt door NoFo op do 19 jun, 2014 23:08, in totaal 1 keer bewerkt.

BerichtGeplaatst: zo 27 apr, 2014 19:14 

Hallo mijn nickname is Kothar

Dit is de naam van mijn hond dit is een saarlooswolfhond een Nederlands ras wil je weten hoe hij er uit ziet wel als een wolf.
Zo als alle saarlooswolfhonden moest zijn naam een russiche naam zijn zijn oervader was een russische wolf en zo de naam kothar

Al jaren gek op motoren en zeker de intruder
Mijn liefde gaat uit naar de m1800r en wil toch op korte termijn deze droom waarmaken.
En dat voor een 58 jarige .

BerichtGeplaatst: do 12 jun, 2014 21:24 

Hoi,

Mijn verhaal is eenvoudig, ik heet Ben van Beek en woon in Eindhoven (040)
Vandaar bb040

:-)

BerichtGeplaatst: vr 08 aug, 2014 03:08 

Mogguh,

tja mijn vrouw heet Alie :shock:

Groet 'n van Teunis.

BerichtGeplaatst: vr 08 aug, 2014 11:21 
IOCH lid

Nice topic!!! Mijn verhaal is simpel....

Ik heet gewoon (oer-Hollands) Joop, meer fantasie hadden mijn ouders kennelijk niet meer in 1957, maar ik was dan ook de vijfde in rij....
Die naam werd al snel verbasterd tot Jozef, Joep, Lange (met 187 cm??). Dat werd (na een verblijf in het M. Oosten) Joesoef en vervolgens Ali Ben Joesoef ( :( why??). Uiteindelijk bleef Joesep over als naam waarmee ik, in een bescheiden kring, brieven en emails onderteken....en een naam die altijd geaccepteerd wordt als inlognaam.....

icon_aanbidden

En oh ja, nu ik hier toch ben.....ik krijg die avatar foto met geen mogelijkheid op 16 KiB...somebody help me out?? icon_duimomhoog.gif

BerichtGeplaatst: vr 08 aug, 2014 21:23 
IOCH lid

joesep schreef:
Nice topic!!! Mijn verhaal is simpel....

Ik heet gewoon (oer-Hollands) Joop, meer fantasie hadden mijn ouders kennelijk niet meer in 1957, maar ik was dan ook de vijfde in rij....
Die naam werd al snel verbasterd tot Jozef, Joep, Lange (met 187 cm??). Dat werd (na een verblijf in het M. Oosten) Joesoef en vervolgens Ali Ben Joesoef ( :( why??). Uiteindelijk bleef Joesep over als naam waarmee ik, in een bescheiden kring, brieven en emails onderteken....en een naam die altijd geaccepteerd wordt als inlognaam.....

icon_aanbidden

En oh ja, nu ik hier toch ben.....ik krijg die avatar foto met geen mogelijkheid op 16 KiB...somebody help me out?? icon_duimomhoog.gif

..leuk Joesep!
PB je afbeelding (met een alternatief, voor het geval dat) maar even, dan schaal ik 'm wel voor je.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 132 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]