Intruder Owners Club Holland

voor Alle Intruder Vragen & Antwoorden - http://www.ioch.com
Het is nu do 05 dec, 2019 22:06

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 10 maart, 2017 22:39 
Offline

Geregistreerd: za 18 feb, 2017 19:51
Berichten: 17
Vorige week mijn motor opgehaald in Groningen. Vanwege dreiging met regen snel naar huis gereden.
Het is een M1800R uit 2007 met 13000 op de teller een top machine. Ape trots.

Na een week van poetsen heb ik hem vandaag naar buiten gehaald om lekker een stuk te touren. En tijdens de rit heb ik een paar x gehad dat ik hem bij stilstand niet terug geschakeld kreeg naar zijn 1 icon_gefrustreerd.gif icon_gefrustreerd.gif icon_gefrustreerd.gif . Beetje naar voren gerold weer geprobeerd en toen lukte het wel een paar x maar niet altijd (dan maar in zijn 2 weggereden. Tijdens het uitrollen was het geen probleem en ging hij goed naar zijn 1.

Nou ben ik niet echt een techneut maar voordat ik hem naar de garage rij wil ik jullie mening graag horen.

Wie heeft dit ook weleens gehad en of wie weet wat dit is en hoe te verhelpen.

gr robert


Bijlagen:
Opmerkingen bij bestand: mijn nieuwe trots
FullSizeRender 10.jpg
FullSizeRender 10.jpg [ 115.74 KiB | 3059 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel Stuur privébericht  
 
BerichtGeplaatst: zo 12 maart, 2017 06:58 
Offline
IOCH lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 13 feb, 2017 20:17
Berichten: 11
Woonplaats: Hoofddorp
Even in neutraal de koppeling los en weer inknijpen, doet bij mij de truc..


Omhoog
 Profiel Stuur privébericht  
 
BerichtGeplaatst: zo 12 maart, 2017 09:05 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 04 aug, 2008 15:44
Berichten: 1550
Woonplaats: Heerlen
Schakelen met tussengas geven.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

_________________
http://intruder1500.orgfree.com
Motoren:
New Map C150 1949
Vl1500 1999
LTD 454 1990


Omhoog
 Profiel Stuur privébericht  
 
BerichtGeplaatst: zo 12 maart, 2017 23:14 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 16 dec, 2015 22:41
Berichten: 45
Woonplaats: midden limburg
dat is eigenlijk normaal bij cardan aandrijving. doordat kettingaandrijving meer speling heeft kan die makkelijker de tandjes goed zetten.


Omhoog
 Profiel Stuur privébericht  
 
BerichtGeplaatst: wo 15 maart, 2017 16:36 
Offline
IOCH lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 07 nov, 2011 10:43
Berichten: 1911
Woonplaats: Oosten des lands
Standaard probleem bij de 1800. Had de mijne ook last van. Koppeling iets op laten komen dan schiet die er wel in

_________________
Vs 1400 custom.


Omhoog
 Profiel Stuur privébericht  
 
BerichtGeplaatst: wo 22 maart, 2017 00:28 
Offline

Geregistreerd: zo 26 jun, 2016 21:37
Berichten: 5
Inderdaad zoals Demon FTW zegt. Even de koppeling iets op laten komen . Ik heb het zelf af en toe ook , maar ben er al zo aan gewend dat het me niet eens meer opvalt.


Omhoog
 Profiel Stuur privébericht  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling