Intruder Owners Club Holland

voor Alle Intruder Vragen & Antwoorden - http://www.ioch.com
Het is nu zo 08 dec, 2019 10:17

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: schudden bij gebruik
BerichtGeplaatst: ma 19 sep, 2016 21:39 
IOCH lid

Nee, zit alleen op het onderste deel blok.
Is een bepaalde serie geweest, niet alle 2008 modellen hebben dit probleem.
Die van mij heeft het niet, andere 2008's binnen de club weer wel.
Van andere onderdelen heb ik er nooit iets over gehoord, noch op de EU fora, noch de US.

People are more violently opposed to fur than leather,
because it's safer to harass a rich bitch than a motorcycle gang.

Profiel Stuur privébericht  

Berichttitel: Re: schudden bij gebruik
BerichtGeplaatst: wo 12 okt, 2016 13:46 

dat heet "onder de toeren rijden" .. vind geen enkel blok fijn. dan begint het te tikken en bokken.. :cry:

en wat betreft premium motors... breek me de bek niet open... die geloof ik geen letter van het woord meer. :evil:
die heb ik via de bovag moeten terechtwijzen wat een afleveringsbeurt dient in te houden om te krijgen waarvoor ik betaald heb.
geen kloten doen maar wel €300 vangen.

theo rikken schreef:
ik ben een beetje aan het kijken naar een andere Intruder (heb nu een 1500 uit 1998) en heb net een proefrit op een c1800r uit 2008 achter de rug. De eerste kennismaking was niet slecht, dacht dat met name stuurgedrag heel anders zou zijn. Viel me mee.

De koppeling was echter naar z'n gort, hadden ze ook van tevoren gezegd en zou nog gemaakt worden. Paar dagen later teruggekomen en inderdaad , schakelde prima. Er waren wat ringen vervangen en een taps toelopende ring zou het probleem geweest moeten zijn. Ik heb de onderdelen gezien (allemaal?) en daar was niets stuk aan. Alleen slijtplekken. Op het forum is hier ook wel wat over te vinden dus ik had wat voorkennis icon_duimomhoog.gif . Maar, het is maar net wat je te zien krijgt natuurlijk.

Wat ik echter minder vond was het schudden van de motor rond de 1500 toeren. Volgens de verkoper en monteur te plekke komt dit vaak voor en is een kwestie van wennen. Het is een kwestie van meer in de 1 en 2 rijden, dan zit je wat hoger in de toeren en heb je daar minder last van was het advies. Omdat ik de 1500 gewend ben. Hier kon ik minder over vinden.

Hoe ervaren jullie dit?

Het gaat om de c1800 die bij Premium in Apeldoorn staat. Misschien bekend bij iemand toevallig?

Groet
TuutW

Profiel Stuur privébericht  

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]