Intruder Owners Club Holland

voor Alle Intruder Vragen & Antwoorden - http://www.ioch.com
Het is nu za 16 nov, 2019 03:28

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 15 okt, 2014 22:19 
Offline
IOCH lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 07 nov, 2011 10:43
Berichten: 1911
Woonplaats: Oosten des lands
Tnx voor de uitleg. Morgen komt mijn gipro atre ook binnen icon_duimomhoog.gif

_________________
Vs 1400 custom.


Omhoog
 Profiel Stuur privébericht  
 
BerichtGeplaatst: do 16 okt, 2014 13:01 
Offline
IOCH lid

Geregistreerd: do 10 feb, 2005 21:09
Berichten: 454
Woonplaats: DELFT
Erwin K schreef:
:idea:

De 2 driehoekstekkers komen in het bestaande circuit van de motor.
de stekkers zit achter de uitlaatbocht van de achterste cilinder.
er zitten er meerdere, dus let op de kleuren van de draden.

Bestaande stekkers uit elkaar trekken en doorlussen mbv de stekkers van de GIPRO.
indien goed gemonteerd krijg je geen FI melding.
anders andere kabel.

Voedingsdraad gewoon op de accu.

Bedankt Erwin,

had het afgelopen zondag met de TT gelderland al met je erover gehad.

Groeten uit Delft,

Guus.


Omhoog
 Profiel Stuur privébericht  
 
BerichtGeplaatst: vr 17 okt, 2014 10:25 
Offline
IOCH lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 07 nov, 2011 10:43
Berichten: 1911
Woonplaats: Oosten des lands
Net de Gipro Atre geïnstalleerd maar moet heel eerlijk bekennen dat ik weinig verschil merk met daarvoor.

_________________
Vs 1400 custom.


Omhoog
 Profiel Stuur privébericht  
 
BerichtGeplaatst: vr 17 okt, 2014 10:57 
Offline
IOCH lid

Geregistreerd: do 10 feb, 2005 21:09
Berichten: 454
Woonplaats: DELFT
Red Arrow schreef:
Net de Gipro Atre geïnstalleerd maar moet heel eerlijk bekennen dat ik weinig verschil merk met daarvoor.

Hoi,

je weet in ieder geval in welke versnelling je rijdt. :D
Heb je een M 1800 of een C1800 ?

ik laat het ook even weten als de mijne is geinstalleerd op mijn C 1800..

Guus. 8)


Omhoog
 Profiel Stuur privébericht  
 
BerichtGeplaatst: vr 17 okt, 2014 11:00 
Offline
IOCH lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 07 nov, 2011 10:43
Berichten: 1911
Woonplaats: Oosten des lands
Hallo Guus. Ik heb een M1800R.
Idd wel makkelijk om te zien welke versnelling ik in rij.
icon_duimomhoog.gif
Ik moet wel zeggen dat ik maar een klein rondje geprobeerd heb hoor. Van het weekend maar eens goed uit testen

_________________
Vs 1400 custom.


Omhoog
 Profiel Stuur privébericht  
 
BerichtGeplaatst: za 18 okt, 2014 14:55 
Offline
IOCH lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 07 nov, 2011 10:43
Berichten: 1911
Woonplaats: Oosten des lands
Ik zag net dat ik de gipro atre in verschillende standen kan zetten. Uit 4,5,6 en 7
De mijne stond uit misschien dat ik daarom weinig verschil merkte doordat de atre uit stond.
Welke stand hebben jullie hem opstaan?

_________________
Vs 1400 custom.


Omhoog
 Profiel Stuur privébericht  
 
BerichtGeplaatst: za 18 okt, 2014 18:34 
Offline
IOCH lid

Geregistreerd: do 10 feb, 2005 21:09
Berichten: 454
Woonplaats: DELFT
Red Arrow schreef:
Ik zag net dat ik de gipro atre in verschillende standen kan zetten. Uit 4,5,6 en 7
De mijne stond uit misschien dat ik daarom weinig verschil merkte doordat de atre uit stond.
Welke stand hebben jullie hem opstaan?

Hoi,
Ben even bezig geweest, maar , eerst zoeken welke stekkers ik moest hebben.
Die aan de rechterkant waren het niet , de F1 melding bleef branden.
Toen de zwarte stekkers aan de linkerkant ,die kwamen qua kleur van de bedrading
Kwam die het meest over een.volgens de handleiding moet je die los halen en dan
Het contact aanzetten ,dan moet na een aantal seconden de neutraal lampje uit gaan.
Dit gebeurt dus niet, toch de stekkers verbonden en kijken
Wat hij doet ,motor gestart en in z'n 1 gezet, geeft hij de 5e versnelling aan.
Weer uit gezet dan weer aan in z'n 1 geeft hij aan de 2e versnelling.

Ben even gaan rijden , doet mijn kilometerteller het niet meer.
Alles maar weer standaard aangesloten. Ga wel even langs de dealer.

Wat doe ik verkeerd.


Guus.


Omhoog
 Profiel Stuur privébericht  
 
BerichtGeplaatst: vr 14 nov, 2014 16:28 
Offline
IOCH lid

Geregistreerd: do 10 feb, 2005 21:09
Berichten: 454
Woonplaats: DELFT
GUUS schreef:
Red Arrow schreef:
Ik zag net dat ik de gipro atre in verschillende standen kan zetten. Uit 4,5,6 en 7
De mijne stond uit misschien dat ik daarom weinig verschil merkte doordat de atre uit stond.
Welke stand hebben jullie hem opstaan?

Hoi,
Ben even bezig geweest, maar , eerst zoeken welke stekkers ik moest hebben.
Die aan de rechterkant waren het niet , de F1 melding bleef branden.
Toen de zwarte stekkers aan de linkerkant ,die kwamen qua kleur van de bedrading
Kwam die het meest over een.volgens de handleiding moet je die los halen en dan
Het contact aanzetten ,dan moet na een aantal seconden de neutraal lampje uit gaan.
Dit gebeurt dus niet, toch de stekkers verbonden en kijken
Wat hij doet ,motor gestart en in z'n 1 gezet, geeft hij de 5e versnelling aan.
Weer uit gezet dan weer aan in z'n 1 geeft hij aan de 2e versnelling.

Ben even gaan rijden , doet mijn kilometerteller het niet meer.
Alles maar weer standaard aangesloten. Ga wel even langs de dealer.

Wat doe ik verkeerd.


Guus.

Hoi,

Nog steeds niets, zelfs de Suzuki dealer weet het niet.
Heeft iemand toevallig een foto van de stekkers waar ik de Gipro op
Aan moet sluiten.
Zijn het de witte aan de rechterzijde of de zwarte aan de linkerzijde.
En moet je alle twee de stekkers die aan de Gipro zitten aansluiten?

Alvast dank.
Het is een C1800.

Guus


Omhoog
 Profiel Stuur privébericht  
 
BerichtGeplaatst: vr 14 nov, 2014 16:34 
Offline
IOCH lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 07 nov, 2011 10:43
Berichten: 1911
Woonplaats: Oosten des lands
Je moet beide stekkers aansluiten.
komt als waren tussen de bestaande stekkers te zitten. Dus de originele stekker los koppelen en de atre er tussen verbinden.

_________________
Vs 1400 custom.


Omhoog
 Profiel Stuur privébericht  
 
BerichtGeplaatst: vr 14 nov, 2014 16:42 
Offline
IOCH lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 07 nov, 2011 10:43
Berichten: 1911
Woonplaats: Oosten des lands
Afbeelding

_________________
Vs 1400 custom.


Omhoog
 Profiel Stuur privébericht  
 
BerichtGeplaatst: vr 14 nov, 2014 16:43 
Offline
IOCH lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 07 nov, 2011 10:43
Berichten: 1911
Woonplaats: Oosten des lands
Afbeelding

_________________
Vs 1400 custom.


Omhoog
 Profiel Stuur privébericht  
 
BerichtGeplaatst: vr 14 nov, 2014 19:49 
Offline
IOCH lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 14 apr, 2004 07:13
Berichten: 2044
Woonplaats: De Molenlanden (ZH-Z)
Zijn de stekkers aan de uitlaatzijde.

Zitten er 2.
Bij mij zat hij achter de uitlaatbocht.
Erg weinig ruimte.


En je moet programma 4 hebben voor een Boulevard/Intruder.

De andere zijn voor de GSX-R familie.

_________________
C1800R K8 Bagger.
1ste blok 126.875km.
2de blok 04-02-2015 ingebouwd nu 137.610 km.

People are more violently opposed to fur than leather,
because it's safer to harass a rich bitch than a motorcycle gang.


Omhoog
 Profiel Stuur privébericht  
 
BerichtGeplaatst: vr 14 nov, 2014 22:38 
Offline
IOCH lid

Geregistreerd: do 10 feb, 2005 21:09
Berichten: 454
Woonplaats: DELFT
Bedankt allen icon_duimomhoog.gif

Red Arrow ook voor de duidelijke foto's.

Als het gelukt is laat ik het horen.

Groeten,

Guus.


Omhoog
 Profiel Stuur privébericht  
 
BerichtGeplaatst: wo 19 nov, 2014 21:21 
Offline
IOCH lid

Geregistreerd: do 10 feb, 2005 21:09
Berichten: 454
Woonplaats: DELFT
GUUS schreef:
Bedankt allen icon_duimomhoog.gif

Red Arrow ook voor de duidelijke foto's.

Als het gelukt is laat ik het horen.

Groeten,

Guus.


GELUKT.

Was wel even klooien met dat stekkertje , weinig ruimte.
Even contact aan , en hij gaf direct stand nul aan ,
De eerste en tweede versnelling gaf hij ook goed aan.
Eind van de week even de bedrading goed weg werken en even rijden.

Dank voor de info allen.

Groeten uit Delft,

Guus.


Omhoog
 Profiel Stuur privébericht  
 
BerichtGeplaatst: za 22 nov, 2014 22:45 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 nov, 2014 21:51
Berichten: 14
Woonplaats: heerlen
Moet de tank er vanaf voor de montage op mijn M1800R? Zo ja, hoe doe ik dat? Schroeven, stekkers, leidingen?

_________________
Toen: Zündapp GTS50, KS50, Zündapp Super Combinette 515 ('63), Z650, Bol d'Or 750, Z1000R, ZZR1100, R1150RT, R1200RT, R1150GS
Nu: Honda XL600R (1984) en Suzuki M1800R (2008)


Omhoog
 Profiel Stuur privébericht  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling