Intruder Owners Club Holland

voor Alle Intruder Vragen & Antwoorden - http://www.ioch.com
Het is nu ma 13 jul, 2020 19:59

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 92 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: zadel
BerichtGeplaatst: wo 01 feb, 2006 20:23 
Hey dat is mooi werk man, moet je dat ook niet promoten hier op de site? Ik zal het in iedergeval onthouden want ik denk dat ik mijn fiets na de zomer ga veranderen, en wie weet ook een mooi gekleurd zadel erop. Maar dan hoor je me wel (als je het ook voor anderen maakt en niet voor niets natuurlijk)
Ben wel benieuwd naar het eind resultaat van je motor, maar dat zullen we wel zien hier op de site.
De Kawa die ik had gekocht liep weer als een zonnetje na 42,00 euro en een dagje werk. Voor de rest doe ik er niks aan ik ga er straks(als het warmer is )gewoon erop rijden.

gr jaap

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 01 feb, 2006 20:57 
:roll: nou....dat promoten......euh....tja dat zit zo....eh....nou laten we het maar niet doen :wink:
ik had al bepaalde ideeen hierover gepost maar er schijnen wat problemen te zijn over dit soort dingen.....

maar als je iets wil dan moet je me maar mailen, dan komen we er wel uit....

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 01 feb, 2006 23:13 

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

gniffel gniffel.

4104 AB Culemborg
0345-516772
info@bikecenter-culemborg.nl

Afbeelding

Profiel Stuur privébericht  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 01 feb, 2006 23:31 
:roll:

Berichttitel: zadel
BerichtGeplaatst: vr 03 feb, 2006 18:27 
maar we hebben het wel stiekem gedaan.(geintje, ik hoop niet dat er iemand boos word) :P :!:

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 03 feb, 2006 19:04 

ik zeg NIX, ik doe Nix, ik reageer NIET.

Kenne ze me ook NIX maken.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Sander

4104 AB Culemborg
0345-516772

Afbeelding

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 03 feb, 2006 20:00 
hmmmm...ik zeg ook niks......of hebben we nu al teveel gezegt?... :oops:

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 04 feb, 2006 11:48 
Voor zover ik kan zien onder het FAQ, staan er geen regels beschreven omtrent het promoten of verwijzen naar/van een eigen site. Volgens mij was de stelling altijd zo dat met de postings geen anderen mochten worden gekwetst, en dat de normale waarden en normen moeten worden nageleefd.

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 04 feb, 2006 11:53 
Volgens de richtlijnen betekent dat dus het volgende

Hou de volgende richtlijnen in acht:

Voordat je een vraag stelt, gebruik de zoekfunctie om oudere berichten na te kijken. Misschien is jouw vraag al beantwoord.

Post jouw vraag in de juiste rubriek voor snel antwoord.

Antwoord je, hou je dan ook aan het onderwerp. Maak anders een nieuw onderwerp in de juiste rubriek aan. Dit geeft meer overzicht.

Dus, heeft iemand een technische vraag, ga dan niet beginnen over een leuk avondje uit. Dit bericht wordt dan verwijderd. Blijf je dit doen dan volgt een waarschuwing Helpt dit nog niet dan kan de toegang tot dit forum geweigerd worden.

Voor algemenere berichten zijn er andere rubrieken.

Ook hier gelden de normale omgangsnormen zoals gebruikelijk is in het dagelijks leven. Het is dan ook absoluut niet toegestaan ongenuanceerde uitspraken te doen over personen en/of bedrijven. Dergelijke berichten worden verwijderd. Mocht je een probleem hebben met een persoon of bedrijf, neem dan rechtstreeks contact op. Zo hou je de eer aan jezelf. Indien je je hier niet aan houdt, dan kan je uitgesloten worden dit forum te gebruiken.
We hopen dat dit forum een vooruitgang is op het vorige board. Het zal misschien even wennen zijn. Kom je er niet helemaal uit hoe een en ander werkt, kijk dan eerst even bij de FAQ bovenaan deze pagina.( of klik hier: http://forum.ioch.com/faq.php#Top. Hier wordt al veel uitgelegd hoe je dit forum kan gebruiken.

Veel plezier met dit nieuwe forum.

Namens de Intruder Owners Club Holland,
Peter Burg

Ik kan hier dus geen uitsluitingen over vinden, of zie ik dat nu verkeerd?

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 04 feb, 2006 11:54 
Anonymous schreef:
Volgens de richtlijnen betekent dat dus het volgende

Hou de volgende richtlijnen in acht:

Voordat je een vraag stelt, gebruik de zoekfunctie om oudere berichten na te kijken. Misschien is jouw vraag al beantwoord.

Post jouw vraag in de juiste rubriek voor snel antwoord.

Antwoord je, hou je dan ook aan het onderwerp. Maak anders een nieuw onderwerp in de juiste rubriek aan. Dit geeft meer overzicht.

Dus, heeft iemand een technische vraag, ga dan niet beginnen over een leuk avondje uit. Dit bericht wordt dan verwijderd. Blijf je dit doen dan volgt een waarschuwing Helpt dit nog niet dan kan de toegang tot dit forum geweigerd worden.

Voor algemenere berichten zijn er andere rubrieken.

Ook hier gelden de normale omgangsnormen zoals gebruikelijk is in het dagelijks leven. Het is dan ook absoluut niet toegestaan ongenuanceerde uitspraken te doen over personen en/of bedrijven. Dergelijke berichten worden verwijderd. Mocht je een probleem hebben met een persoon of bedrijf, neem dan rechtstreeks contact op. Zo hou je de eer aan jezelf. Indien je je hier niet aan houdt, dan kan je uitgesloten worden dit forum te gebruiken.
We hopen dat dit forum een vooruitgang is op het vorige board. Het zal misschien even wennen zijn. Kom je er niet helemaal uit hoe een en ander werkt, kijk dan eerst even bij de FAQ bovenaan deze pagina.( of klik hier: http://forum.ioch.com/faq.php#Top. Hier wordt al veel uitgelegd hoe je dit forum kan gebruiken.

Veel plezier met dit nieuwe forum.

Namens de Intruder Owners Club Holland,
Peter Burg

Ik kan hier dus geen uitsluitingen over vinden, of zie ik dat nu verkeerd?

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 04 feb, 2006 12:03 
Zie nu pas met m'n duffe kop (net wakker van de laatste nachtdienst :lol: :lol: :lol: ) dat je hier wel anoniem postings als gast kunt neerzetten, en dat is nou iets wat volgens mij niet zou moeten kunnen. gasten zouden volgens mij alleen maar moeten kunnen lezen, en niet reageren voordat men is aangemeld :wink:

Mijn verontschuldigingen dat ik per ongeluk bovenstaande postings als gast heb neergezet,bij deze dan ook maar even namens ondergetekende mijn exuses hiervoor......... groeten

ido :wink:

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 04 feb, 2006 13:05 
hey Ido,
ik weet niet of het slim is om deze discussie weer aan te gaan daar er al klachten waren....
het gaat voornamelijk om het promoten en reclame maken van je bedrijf of werkzaamheden.....
dit schijnt toch wel een probleem te zijn.....
Sander gaat dit jaar zijn eigen motorzaak beginnen dus terecht dat die jongen dat een beetje probeerd te promoten....helaas word hij iedere keer op zijn vingers getikt hierover....
Ik heb zelf mijn airbrush en daar schijnt dit ook niet over te mogen...terwijl iedereen toch wel weet dat ik dit doe....verder heb ik diverse vaardigheden waar ik leden mee zou kunnen helpen en ik vind dit dan ook nog leuk om te doen....als je bijvoorbeeld kijkt naar bovenstaande berichten kun je zien dat ik bijvoorbeeld zadeltassen makkelijk kan overstikken terwijl je hiervoor bij een schoenmaker al 7,50 moet betalen voor 5cm stikwerk.....en dan nog moet je afwachten of ze het wel willen doen......als ik daar iemand mee kan helpen dan wil ik dat best doen tegen een hele kleine vergoeding.....en zo zijn er nog veel meer dingen die ik kan of weet te regelen....maar dit bekend maken op het forum schijnt toch problemen te geven...waarom weet ik niet maar ik lig me eigen er maar bij neer.....ook al gebeurd het af en toe toch onder het mom van een geintje..

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 04 feb, 2006 13:17 

ik geniet ik geniet

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Sander

4104 AB Culemborg
0345-516772

Afbeelding

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 04 feb, 2006 13:28 
Hoi Henk,

Een gezonde discussie, op een nette manier gevoerd zonder iemand te kwetsen en/of de goede normen en waarden , of ongenuanceerde uitspraken te doen moet dacht ik kunnen. :wink:

Een discussie voeren gebeurt in het dagelijks leven ook evenals een standpunt geven, nogmaals mits het maar met respect gebeurt en volgens mij is dat hier het geval. :wink:

Zaken onbesproken laten terwijl ze niet duidelijk zijn roept alleen maar vraagtekens op, en ik kan me dan ook niet voorstellen dat er dan ook maar iemand is die zich hier aan stoort :wink:

Bij deze vindt ik bovengestelde vragen/opmerkingen dus terecht, en hoop hierop een normaal antwoord te krijgen omdat ik denk dat een en ander niet beschreven staat en we dacht ik niet met ongeschreven wetten werken welke achteraf worden ingesteld, maar met duidelijke regels zoals omschreven in voorgaande topics.

Hierop moet je je altijd kunnen beroepen want daarvoor zijn ze opgesteld.

Dus zonder iemand te willen kwetsen, wil ik deze discussie als oud ledenraadsid en oud moderator wel aangaan met als doelstelling wat meer duidelijkheid te verkrijgen, en nogmaals vindende dat zo'n discussie ook zou moeten kunnen, want ook hierover staat nergens geschreven dat dit niet zou moeten kunnen. :lol:

groeten :wink:

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 04 feb, 2006 13:29 
Shit, weer als gast een berichtje geboekt.......sorry :wink:

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 92 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]