Hallo, zal mij ook even voorstellen, André Hoogenkamp kom uit Nieuwleusen vlakbij Zwolle, en ben 54 jaar. Rij al motor vanaf mijn 20e, eerst 4 jaar een Honda Goldwing Gl 1000, kinderen op komst, toen een jaar of wat niets, wel wat gehuurd tussen door, maar het blijft kriebelen, daarna 8 jaar lang een Goldwing GL 1100 gereden, toen 10 jaar een GL 1500, nu 2 jaar een GL 1800, 3 jaar geleden een GL 1000 erbij gekocht om af en toe eens alleen te rijden, mijn vrouw gaat heel vaak mee, omdat we deze passie samen delen, de vakanties doen we ook op de motor en een rit van 6000 km is dan heel normaal, dit jaar weer. We gaan door Frankrijk naar Corsica, Sardinië, oversteken naar Italië en dan door Oostenrijk, via Duitsland weer terug, maar dit gebeurd op de GL 1800. Maar 3 weken terud de GL 1000 verkocht, was aan heel wat anders toe, en vrijdag op een Intruder VL 1500 LC proefgereden, was gelijk helemaal om, Zaterdag gekocht, wat een machine en een geluid door de vance & hines longshots. De motor is voorzien van een streetglide topkuip, die ik er afhaal, vind het nog niet zo geweldig staan, voor de rest het alluminium weer wat oppoetsen, en dan staat hij er weer netjes bij. Vind een forum geweldig, vooral nieuwe mensen leren kennen en om de passie te delen, en natuurlijk de tips en trucks om van te leren.
Bijlagen: |

1 (1).jpg [ 49.68 KiB | 3474 keer bekeken ]
|

1 (3).jpg [ 143.41 KiB | 3474 keer bekeken ]
|

1 (2).jpg [ 70.49 KiB | 3474 keer bekeken ]
|
_________________ Look like an angel...Drive like a devil
|