Intruder Owners Club Holland

voor Alle Intruder Vragen & Antwoorden - http://www.ioch.com
Het is nu di 19 jan, 2021 00:18

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Verhuizing
BerichtGeplaatst: zo 08 apr, 2018 14:50 

Hallo,

Mijn naam is Gert-Jan, sinds enige tijd ben ik al ingeschreven bij de club alleen heb ik er nooit iets aan kunnen doen. Eerst een tijd voor iemand moeten zorgen en daarna verhuisd naar Zuid Frankrijk voor mijn gezondheid en uiteraard het weer en de omgeving. Hopelijk kan ik nog wel bij jullie terecht als ik iets nodig heb voor mijn Intruder 1500 Graag had ik een keer met jullie willen meegaan op een toertocht, helaas is daar niets van gekomen.

Als jullie ooit in de buurt komen laat een berichtje achter dan kan ik jullie eventueel tips geven over routes, verblijf etcetera. Er is hier van alles te beleven in het hart van het land van de Katharen van adembenemende natuur, de stad Quillan wordt groen toerisme en biedt vele sportieve activiteiten: raften, kanoën, klimmen, mountainbiken, wandelen, speleologie, vissen ... Wekelijkse markten: woensdag en zaterdag + nachtmarkten in de zomer. Dinosaur Museum in Espéraza, het Labyrint Groen in Nébias, Rennes-le-Château met zijn kerk en museum, Puivert met zijn brouwerij, meer en het kasteel, de spa dorp van Rennes-les-Bains, de rode trein, die zijn maakt weg door dalen, tunnels en wijngaarden, vele kastelen van de Katharen (Quéribus, Puilaurens, Montségur), het Canal du Midi en de steden Limoux, Carcassonne, Minder dan twee uur is het in Andorra op de piste Pyreneeën of mediterrane stranden. Ik woon naast een hotel dus ook dat kan geregeld worden en wie weet rijden we hier dan routes.

Groet,

Gert-Jan

Profiel Stuur privébericht  

Berichttitel: Re: Verhuizing
BerichtGeplaatst: ma 09 apr, 2018 10:19 
IOCH lid

icon_duimomhoog.gif Bedankt voor de tip. Veel plezier met het toeren daar. Het is een mooie omgeving om toeren. 2 jaar geleden met m'n intrudermaatje van west naar oost door de Pyreneeën gereden en via Andorra weer naar het noorden, dat was echt genieten. 8)

klik hier voor foto's USA-toertocht aug.2006
http://www.mijnalbum.nl/Album=LIUDUF8R

Berichttitel: Re: Verhuizing
BerichtGeplaatst: vr 11 mei, 2018 23:49 

Hoi Paul, Leuk dat je weet waarover ik het heb. Het is werkelijk adembenemend als je langs afgronden komt te rijden waarvan de bodem niet in zicht is..... De rivier de Aude is ook vrij woest vanwege de sneeuw die aan het smelten was en de regen. Toerisme komt op gang en niet zo gek, er is hier van alles te doen en te zien. Wie weet kom je nog een keer in de buurt. Groet, Gert-Jan

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]