Hallo , ik ben Liesbeth Pieterse ( getrouwd met Frank Mulder) en we zijn 'nieuw' zeg maar. Ik heb een mooie roodzwarte dame , waar ik voor de esthetiek en dus de mooie belijning iig al het duo-zitje heb afgehaald. Met de retro-banden (die ik voor mn verjaardag heb gekregen) met witte zijvlakken vond ik haar nog mooier en zo rij ik haar nu voor het tweede jaar overal heen. Ik ben geboren op motoren en brommers en heb altijd mee-gesleuteld met vriendjes. Thomos, BSA, Yamaha, Suzuki, Kawasaki. Vroeger(nu dus zo'n 40 jaar) reed ik alleen maar motor (dus zomer en winter) en toen ik in Antwerpen op school zat(brrr 6-baans ringweg met een legerkist BSA die zo maar in 1 keer kon afslaan),reed ik met mn kist met 'marktwaar' voor op de tank naar de Vogeltjesmarkt... Maar dat was lang, lang geleden.... Nu alleen nog maar met mooi weer en samen met Frank overal heen... hou van oldschool biken. Ik ben naast m'n werk met mensen met een ernstige gedragsproblematiek ook lokale boerin, en kunstenaar dus.... tot ziens!
Bijlagen: |
Opmerkingen bij bestand: i-phone Art Liesbeth Pieterse Volusia 'the Dame'

mn meissie bij bertram.jpg [ 51.08 KiB | 2940 keer bekeken ]
|
_________________ God makes some girls perfect; the rest SHE put in bikes..... @ the Dame
|