Intruder Owners Club Holland

voor Alle Intruder Vragen & Antwoorden - http://www.ioch.com
Het is nu wo 28 okt, 2020 02:04

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 27 feb, 2017 13:38 
IOCH lid

Jaarlijkse Algemene Leden Vergadering IOCH
Datum : zondagmiddag 12 maart 2017
Tijdstip : receptie en inschrijving vanaf 13:00 uur
Vergadering: aanvang 14:00 tot uiterlijk 18.00 uur
Locatie: Fort33 (voorheen De IJsbreker) Bavoortseweg 25, 3833 BM Leusden. Website : https://fort33.nl

Beste clubleden,

Het Bestuur van de IOCH nodigt hierbij de stemgerechtigde 1 leden van harte uit voor de jaarlijkse “Algemene Leden Vergadering” (ALV).

We ontmoeten elkaar om bij te praten en om samen nieuwe plannen te maken voor het komende motorseizoen. Voor de bikers die in 2016 alle provincie-toertochten hebben meegereden, wachten traditiegetrouw de versierselen behorend bij de erkenning ‘Biker of the Year’ (BotY). Ook de versierselen aan de bikers die meedoen aan het Toertocht Puntensysteem (TTP) wordt uitgereikt.

Tussendoor houden we onze (negende) formele ALV, zoals de clubstructuur dat voorschrijft. Tijdens de ALV wordt een aantal zaken formeel ‘behandeld’ zoals de statuten dat voorschrijven. De agenda voor deze ALV vind je op de volgende bladzijde.

Het Bestuur presenteert haar verslag over 2016, inclusief financiën en aangepaste begroting 2017-2018. Ook een kleine aanpassing op het Huishoudelijk Reglement zal worden gepresenteerd om de afschaffing van het lidmaatschaps-korting voor nestors (zij die de 70 jaar hebben bereikt) waarom de ALV 2016 heeft besloten, formeel te betrachten voor het jaar incasso-jaar 2018. De Kascommissie geeft haar oordeel over de boekhouding van 2016. Daarna wordt de leden om goedkeuring gevraagd en het bestuur te déchargeren voor het gevoerde beleid. Vervolgens worden kandidaten voor het Bestuur en de Provincieraad (her)verkozen.

Opgave vooraf verplicht o.v.v. naam en lidnummer. VERGEET NIET je ledenpas en je Intruder kentekenbewijs mee te nemen!. Dit is van belang om te bepalen of je stemgerechtigd1 bent.

Stuur je bevestiging voor 5 maart aan : info@ioch.com

Geen registratie = geen toegang in verband met huur van de ruimte

Vanaf heden kun je de stukken vinden op deze locatie: http://download.ioch.com/alv2017.zip

Graag begroeten we jullie in Fort33, tot dan !

Met vriendelijke motorgroet,

Karin Ruitenbach
Voorzitter

1 Art.5/a. Het stemrecht is voorbehouden aan leden, de gezinsleden en de ereleden daaronder begrepen, voorzover eigenaar/gebruiker van een ‘Intruder’ (zie voetnoot Art.5/a , 1 of daarvan afgeleid type, zoals Marauder, Volusia, Boulevard

Profiel Stuur privébericht  

BerichtGeplaatst: wo 08 maart, 2017 11:02 
IOCH lid

Hallo allemaal,

Zijn er voor aanstaande zondag nog leden uit Gelderland die het weer trotseren en per motor naar de ALV gaan.
Zo ja, zouden we een plek af kunnen spreken om gezamenlijk te rijden?

Ik kom uit Brummen (in de buurt van Zutphen) dus het is wellicht handig om ergens in de buurt van Apeldoorn te verzamelen?

Groet,
Rob

BerichtGeplaatst: do 09 maart, 2017 20:35 
IOCH lid

dag Rob,

ik ga zondag met de motor, kom uit Wijchen en pak bij Arnhem de a12. Eerste parkeerplaats na de aansluiting a12 met a50 een optie voor je?

Groet
TuutW

BerichtGeplaatst: vr 10 maart, 2017 00:57 
IOCH lid

theo rikken schreef:
dag Rob,

ik ga zondag met de motor, kom uit Wijchen en pak bij Arnhem de a12. Eerste parkeerplaats na de aansluiting a12 met a50 een optie voor je?

Groet
TuutW

Hoi Theo,

Dat is ook een optie voor mij geen probleemen en lijkt me leuk. Even voor de duidelijkheid: Jij komt vanuit richting Nijmegen over de A50 en gaat bij Arnhem richting Ede klopt dat? (Er zitten daar in de buurt namelijk 2 aansluitingen A12 / A50. Knooppunt Waterberg (Waar A50weer richting Apeldoorn gaat en knoopunt Grijsoord. En precies daar tussenin zit ook een tankstation hahaha. (Ik zou zo'n dweil kunnen zijn om daar op je te wachten en dan blijkt dat jij ergens ten westen van dat punt wacht). Ik heb even op Google Maps gekeken en zie op de A12 in de richting die wij moeten gaan een parkeerplaats: Het Ginkelse zand. Is dat een optie? Anders zou jij volgens mij eerst de andere kant op moeten rijden en dat lijkt me onzin.

Vanaf het Ginkelse zand is de rit ongeveer een half uur.
Hoe laat zou je willen afspreken?
Groet,
Rob

BerichtGeplaatst: vr 10 maart, 2017 15:31 
IOCH lid

dag Rob,

ja, ik ga bij Grijsoord richting Ede en dan heb je net na afslag 25 Oosterbeek een parkeerplaats. 12.45 lijkt me dan een mooie tijd.

Groet
TuutW

BerichtGeplaatst: vr 10 maart, 2017 20:56 
IOCH lid

Prima! Zien we elkaar daar om 12.45 uur.
Ik stuur je even een PB met handige gegevens voor het geval dat....
Groet,
Rob

BerichtGeplaatst: za 11 maart, 2017 22:17 
IOCH lid

Ow ja.....Bijna vergeten... Je kunt me herkennen aan mijn Intruder. :lol: icon_lol2.gif icon_biker.gif icon_duimomhoog.gif

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]