Intruder Owners Club Holland

voor Alle Intruder Vragen & Antwoorden - http://www.ioch.com
Het is nu wo 28 okt, 2020 01:32

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 16 maart, 2015 15:03 
IOCH lid

Gisteren op de motor naar de vergadering geweest, alleen regen zou aanleiding zijn geweest om met de auto te gaan.
Wat zeg je het is koud, mijn vrouw (Gerrie) zegt je hebt kleding genoeg en al weer heeft zij gelijk.
Lekker en zoveel mogelijk binnendoor rijden dan even stoppen bij de BP de Poel waar nog wat liefhebbers staan en zo samen naar Leusden, daar waren er veel meer op de motor.
Mijn reden om te gaan is behalve het ritje om mensen te ontmoeten de sfeer, bovenal om waardering te tonen aan het bestuur (vrijwilligers) die zich belangeloos inzetten om met horten en stoten zoveel mogelijk de club in goede banen te leiden.
Daarbij is het nodig dat de leden of het bestuur met voorstellen komen en soms iets afremmen of een duwtje te geven.
Dus de zaak onderling tunen, blij verrast was ik dat Hilde de schob gaat doen de (kleine) vrouw met een hart waar wij bijna allemaal in kunnen dat gaat helemaal goed komen.
Ook Hilde was op de motor uit Groningen daarvoor alleen al verdient zij een boty .
Het is niet mijn bedoeling om een verslag van de vergadering te doen de volgende keer ook gewoon komen.
Toch een paar opmerkingen:
Het is wel lastig als je een partner zoekt, in je profiel moet je nu behalve kinderen, huisdieren nu ook je motormerk invullen om te voorkomen dat je gescheiden gezellige motorritten moet gaan maken.
Het is belangrijk om principiële en duidelijke regels te hanteren maar net als bij voetbal fluiten in de geest van de wedstrijd en uitzonderingen bevestigen de regel toch?. :)
Om een gezellige homogene club te zijn is meer nodig dan het strak handhaven van statuten.
En regels ik noem een voorbeeld (geintje) de motor moet voldoen aan door de wetgever gestelde eisen ik zie hier niets staan over boren, gatenzagen of DB killers. icon_lol2.gif
Ook viel mij op dat er bij de stemming onthoudingen waren om principiële redenen, kan daar wel inkomen de stemming voor bestuursleden zou anoniem moeten zijn, controle men voor de stem doet en niet op de stem zelf om te voorkomen dat een tegenstem tussen de personen wrijving kan veroorzaken.
Dit heb ik ook kenbaar aan een bestuurslid gemaakt, toen in een moeite door de zaal eigenaar gewezen op een aantal doorgezakte stoelen (zat er zelf rottig op) sorry het zit niet in mijn aard om genoegen te nemen met iets wat simpel beter zou kunnen.
Mooi het seizoen is begonnen over twee weken de TT ik hoop jullie daar weer te zien.

Profiel Stuur privébericht  

BerichtGeplaatst: ma 16 maart, 2015 16:11 

Acht Bettus,

Er waren gewoon geen stoelen bestand tegen jou icon_lol2.gif
Al had je dat vlug opgelost met de stoel achter je :-)
Maar we hebben gelachen en dat is ook belangrijk

René Tr

BerichtGeplaatst: di 17 maart, 2015 21:20 
IOCH lid

Wij waren ook naar de ALV geweest, en van velen een hartelijk welkom gehad. icon_duimomhoog.gif
Geeft wel aan dat het een familie-gevoel geeft. :D

Groetjes uit het mooie Drongelen, Nel&Jeroen. :)

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]