Intruder Owners Club Holland

voor Alle Intruder Vragen & Antwoorden - http://www.ioch.com
Het is nu vr 19 jul, 2019 15:03

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 21 sep, 2013 18:45 
IOCH lid

francois schreef:
Tja, heel bekend. Verkeerd om monteren merk je direct, gas open en er gebeurt niks behalve een hoop lawaai. Slippende koppeling in optima forma, vraag me niet hoe ik dat weet....

Lijkt er op dar het dezelfde ring is als bij mij vervangen is. Ongeveer 10-12 cm doorsnee en 2 tot 3 mm dik met één kant een coating.

En de kosten zijn echt nihil. Iets van 50 euro voor een ring, pakking etc. Ben zeer benieuwd!

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 21 sep, 2013 19:42 
IOCH lid

Sterkte en mijn condoleances!

Ik heb je een PM gestuurd hier op het forum met de opstapplaatsen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 21 sep, 2013 21:36 
IOCH lid

Tnx!

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 18 okt, 2013 14:37 
IOCH lid

Het euvel is verholpen! Modificatie erin van Suzuki en hij rijdt als een tierelier! Ben zo blij! Nu nog wat mooie dagen en hij mag de garage in :-(

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 18 okt, 2013 16:41 
IOCH lid

Super dat het opgelost is icon_duimomhoog.gif
En inderdaad - het weer gaat niet meezitten de komende tijd :( Gezien ik noodgedwongen een 'mooiweer watje ben' (motor staat niet bij mijzelf gestalt vanwege bekende oorzaak) zal die van mij ook vroeg de winterstalling gaan zien. Hopelijk duurt de winter korter dan vorig jaar en kan er weer snel gereden worden! icon_biker.gif

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 16 apr, 2019 13:12 
IOCH lid

francois schreef:
DannyS schreef:
In een ander topic had ik het er al over maar nu ben ik erachter wat er mis is. Bij het optrekken schokt de motor vaak en rijdt hij niet fijn weg. Mijn suzuki dealer vertelde me dat het de afstelling van de koppelingshefboom betreft. Die is niet goed afgesteld of defect. Iemand anders hier ervaringen mee? Als hun het moeten repareren kost het zon 2/3 uur werk en dus goed voor zon 200 euro. Ik ben bezig met de verkoper want er zit garantie op en dit gebeurde ook toen ik daar was, echter dacht ik dat het aan mezelf lag omdat het een totaal andere motor is dan mijn Vstrom die ik voorheen had.

Kortom, iemand ervaring met dit euvel op een M1800??

Tja, is het werkelijk de koppelings hefboom of zou het toch het bekende probleem van de M1800 zijn dat onder garantie gerepareed kan worden maar waar de dealer wellicht niets voor voelt? Zoals ik al aangegeven heb, bij mij precies het probleem wat jij beschrijft, modificatie uitgevoerd, probleem opgelost :)

Hi Francois, ivm schakelproblemen met m’n C1500T op zoek naar aanknopingspunten en kwam ik dit draadje tegen. Met “modificatie” bedoelde je het corrigeren van de van fabriekswege fout / andersom geplaatste koppelingsplaten ? Zoniet, wat dan ?

VS700 1986 en C1500T 2014 Intruder rijder :-)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]