Intruder Owners Club Holland

voor Alle Intruder Vragen & Antwoorden - http://www.ioch.com
Het is nu wo 12 dec, 2018 20:01

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 17 dec, 2006 18:17 
Offline
IOCH lid

Geregistreerd: za 17 apr, 2004 17:40
Berichten: 583
Woonplaats: Eindhoven
Hallo patrick, een accu laden duurt wat langer dan een uur ; die 14 waar jij op doelt is de capaciteit van de accu. hang de accu een nacht aan de lader , de spanning zal dan ongeveer op 13,5 Volt komen. Dit moet voldoende zijn om te kunnen functioneren. Groeten Arno. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 17 dec, 2006 18:51 
:D :D Arno,ik heb een lader met druppelteller en deze geeft aan wanneer hij vol is en deze gaf aan dat hij vol was :?: :?: Nu ik zal hem eens gans de nacht laten hangen dan zien we morgen wel .Maar hij moet ergens verliezen aangezien hij na een paar dagen al onder de 13 zit en ik hem steeds moet in gang duwen en soms na 20 minuten is me dat nog niet gelukt :x :x Nu ik had verleden week van iemand het antwoord dat hij dat bij zijn drag star ook had en dat hij eentje van 14 volt gestoken had .Maar weet niet of dat het zo maar bij de 1500 mag :?: :?:


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 19 dec, 2006 23:47 
Offline
IOCH lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 15 apr, 2004 00:05
Berichten: 2098
Woonplaats: Doetinchem
Citaat:
Gelukkig verwachten ze in Holland geen regen de komende dagen. dus we hoeven géén druppels te tellen

Ruudje



:evil: :twisted: :x :x NEE MAAR WEL PEKEL, DUS EINDE SEIZOEN VOOR MIJ :x :x :twisted: :evil:

_________________
groetjes René

(Moderne tieden....tiet.... om een vieftienhonderd te rieden)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 03 sep, 2008 09:49 
ik heb zelfde probleem dat hij ooit niet wil starten, ook nieuwe accu maar als ik hem dan in zijn versnelling zet en dan keer terug ga en dan weer start dan wil hij het nog wel eens doen, echter deed hij pas niks meer, alleen overstarten was toen de oplossing, wie kan die update voor mij uitvoeren?????


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 25 sep, 2008 11:50 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 28 aug, 2006 18:22
Berichten: 74
Woonplaats: Assen
Ik heb idd ook met de zelfde problemen gezeten, maar nu blijkt dat een 16 amp accu standaard is voor de 1500 en nu is het uitgezocht dat een 20 amp accu voldoet aan alle eisen van de 1500 en verdomd als het niet waar is ik heb geen last meer van start problemen.
Ik heb de accu bij www.bloemertmotoren.nl te Staphorst weg en kost € 130,00 en hij is ook degene die het uit heeft gezocht.

Doe ermee wat je wilt maar ik ben er zeer tevreden over.

Met vriendelijke groet,

Alex.

_________________
Als je je gehaast voelt, neem dan een omweg
www.debuurman.mijnalbums.nl

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 25 sep, 2008 12:06 
DE buurman schreef:
Ik heb idd ook met de zelfde problemen gezeten, maar nu blijkt dat een 16 amp accu standaard is voor de 1500 en nu is het uitgezocht dat een 20 amp accu voldoet aan alle eisen van de 1500 en verdomd als het niet waar is ik heb geen last meer van start problemen.
Ik heb de accu bij www.bloemertmotoren.nl te Staphorst weg en kost € 130,00 en hij is ook degene die het uit heeft gezocht.

Doe ermee wat je wilt maar ik ben er zeer tevreden over.

Met vriendelijke groet,

Alex.


Hallo met dit laatste zou ik toch heel goed mee opletten .Wanneer ik het probleem had heb ik dat zeer lang en goed uitgezocht en de originele battery voor onze 1500 is een 14 AMp battery.Dus had ook geopteerd voor een zwaardere waarvan ik dacht dat is de oplossing ben dan bij een paar van suzuki zelf ten rade geweest en hebben alles bekeken .Wat was hier het probleem de originele voldoet voor een standaard motor wil dus zeggen zonder veel extra toeters en bellen .Nu had gedacht moet een oplossing zijn de eerst volgende is 16 of 18 Amp ,zou nog net gaan maar de bekabeling is voorzien voor 14 Amp dus zeker als je er eentje van 20 steekt .Dan zal er zeker vroeg of laat wat te warm worden en branden er draden door .Wat je moet doen is je extras even onder de loep nemen ik heb voorbij winter mijn alarm doorgeknipt en heb nu niks meer van problemen tot op heden en dat is toch al een gans seizoen zo .Er bestaan ook van die extra high power batterijen waar ik gegevens van had van Dré-ke en dan nagezien .Zeer mooi maar één probleem ze zijn te groot en gaan er niet in dus toch oppassen met verzwaren zou ik zeggen laat hopen dat je niks van problemen krijgt en anders horen we het wel .
Groeten


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 25 sep, 2008 18:08 
Offline
IOCH lid

Geregistreerd: vr 03 maart, 2006 18:01
Berichten: 9340
Woonplaats: Kamp Beugelen.
Judge,

Meer ampere accu kan geen kwaad mits goed afgesteld.
Ik heb in 1 van mijn Shadows 14 ampere en daarnaast een accu van 56 ampere zitten, (eigenbouw) maar met standaard 12 volts kabels, die zware lummel heb ik eraan zitten voor het starten met afstandsbediening, en dat gaat al twee jaar goed.

Verdiep je ook eens in auto's, denk aan een auto met een beetje stereo erin, ik heb er een 200 ampere accu als 2e extra accu inzitten, laden wat aangepast en fluiten maar, 8000 watt blaast eruit.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 25 sep, 2008 18:16 
Hulzie schreef:
Judge,

Meer ampere accu kan geen kwaad mits goed afgesteld.
Ik heb in 1 van mijn Shadows 14 ampere en daarnaast een accu van 56 ampere zitten, (eigenbouw) maar met standaard 12 volts kabels, die zware lummel heb ik eraan zitten voor het starten met afstandsbediening, en dat gaat al twee jaar goed.

Verdiep je ook eens in auto's, denk aan een auto met een beetje stereo erin, ik heb er een 200 ampere accu als 2e extra accu inzitten, laden wat aangepast en fluiten maar, 8000 watt blaast eruit.


Bedankt dan hebben ze me verkeerde zaken wijsgemaakt en nu ben je toch dankbaar voor je hulpmiddel want sinds dat het gemonteerd is heb ik echt niks meer van problemen.waren toch naar de USA en had hem zeker vijf weken niet meer gebruikt één druk en hij start.Tot hoors
Groeten


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 25 sep, 2008 18:30 
Offline
IOCH lid

Geregistreerd: vr 03 maart, 2006 18:01
Berichten: 9340
Woonplaats: Kamp Beugelen.
Graag gedaan patrick.

Ook het gebruiken van dat hulpmiddel is een kwetsie van instuur van andere stroom die net ietsie meer heeft, net dat kleine beetje wat ie soms tekort komt. Altijd handig en je kan er ook allerlei andere laadaparatuur op aansluiten.


ook groeten aan Danielle


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 28 sep, 2008 16:59 
Hallo De Buurman,

Blij dat je tevreden bent!. Wanneer er nog meer mensen zijn die startproblemen hebben met de 1500?, wij lossen het graag op. :lol:
Zoals De Buurman al aangaf: Een goede accu is het begin. Tevens stellen we bij problemen de Decompressie kabels af en lopen het laadsysteem, etc na. www.bloemertmotoren.nl

Groeten,
Rudie Bloemert


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 01 dec, 2008 18:09 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 03 nov, 2008 23:40
Berichten: 62
Woonplaats: Midwoud
Dit is wel een 1500 kwaaltje he?
Hoop mensen met dezelfde klachten.

_________________
Intruder 1800 Seriously easy going.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 07 jan, 2009 18:50 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 22 sep, 2008 22:17
Berichten: 23
Woonplaats: Amsterdam
Hoeveel ampere heeft die van jou, Walybu?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 30 nov, 2009 01:40 
Offline
IOCH lid

Geregistreerd: za 04 apr, 2009 17:45
Berichten: 106
Gisteren had ik een afspraak in Velzen. Dus ik met Trudy die kant op. Althans, dat was het plan. Ze maakte een beetje een gek geluid als ik de koppeling in kneep. Koppeling, knijpen, herrie, lager?!

Dus ik was dr alweer helemaal klaar mee en ging naar Axel's eens kijken of zei er iets over konde zeggen. Er staan maar 30.000km op, dus het lager was het niet. Na wat overleg draait hij de s;eutel om en maakt contact. Knijpt de koppeling in en hij loopt! Hoezo makkelijke starter :D

Uiteindelijk bleek het start knopje te blijven hangen... dus zodra je de koppeling in knijpt, gaat de startmotor lopen.

Ik was toch echt zeer verbaasd dat hij met enkel het inknijpen van de koppeling mijn Trudy deed laten lopen :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 30 nov, 2009 15:37 
Offline
IOCH lid

Geregistreerd: zo 03 mei, 2009 16:15
Berichten: 44
Woonplaats: Hoogeveen
Begrijp ik uit dit bericht dat jij nu een 1500 rijd rens?????
Gr Dennis


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 30 nov, 2009 20:12 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 04 aug, 2008 14:44
Berichten: 1465
Woonplaats: Heerlen
Hoi Rens,

Kijk eens in mijn album, daar zie je een tekening staan over het starten lopen enz van de motor.
Je startknop had een constante verbinding, en telkens als je dan de koppeling inknijpt krijgt de ic een signaal waardoor de startmotor gaat lopen.
Lijkt me niet echt lekker lopen want je kleppen worden dan ook gelicht. haha

grts Rene

_________________
http://intruder1500.orgfree.com
Motoren:
New Map C150 1949
Vl1500 1999
LTD 454 1990


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling