Intruder Owners Club Holland

voor Alle Intruder Vragen & Antwoorden - http://www.ioch.com
Het is nu do 20 sep, 2018 21:56

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 19 jul, 2017 05:57 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 23 apr, 2009 16:38
Berichten: 8
Woonplaats: Purmerend
Dag allemaal


mijn bike loopt vreemd

rijd opzich oke maar bij een constante snelheid van bv 80 in 5e versnelling voel je de motor schokkerig rijden.

Even flink doortrekken of gas in zijn vrij geven dikke zwarte rookpluimen... lijkt dan wel een diesel..

Met meter de temperatuur van de uitlaten gecheckt maar er zit ruim 40 graden verschil tussen de uitlaten.
dus 1 cylinder draait niet volledig mee.

wie kan mijn advies geven!?

bedankt


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 19 jul, 2017 07:23 
Offline
IOCH lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 19 mei, 2006 13:55
Berichten: 2102
Woonplaats: Leeuwarden
hallo Denmen,

als het een carb. versie is zou ik eens de carbs laten synchroniseren.
anders eens wyns er in gooien om alles even schoon te branden.

groet
Chris

_________________
gun een ieder wat ze jou gunnen, zo nodig in tweevoud


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 19 jul, 2017 09:41 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 04 aug, 2008 14:44
Berichten: 1445
Woonplaats: Heerlen
80 in de 5 rijd zowiezo niet lekker, toerental is dan te laag. Zeker met de originele uitlaat.
Wat Chris zegt is uiteraard ook doen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

_________________
http://intruder1500.orgfree.com
Motoren:
New Map C150 1949
Vl1500 1999
LTD 454 1990


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 19 jul, 2017 09:47 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 04 aug, 2008 14:44
Berichten: 1445
Woonplaats: Heerlen
<melige mode on> heb nog nooit een cilinder zien draaien< mode off>


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

_________________
http://intruder1500.orgfree.com
Motoren:
New Map C150 1949
Vl1500 1999
LTD 454 1990


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 19 jul, 2017 13:52 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 16 apr, 2007 06:56
Berichten: 4303
Woonplaats: Leeuwarden
Rene Janssen schreef:
<melige mode on> heb nog nooit een cilinder zien draaien< mode off>


Ik wel maar toen lag die op de werkbank.. icon_duiveltje.gif

Maar goed.. idd eerst maar eens even synchroon stellen.
En welke cilinder (voorste/achterste) loopt niet goed mee dan..??

_________________
Intruder Owner sinds 1989. Zie ook...
Renovatie VS750
Andreas Project VS700 (verkocht)
4 Seizoenen Pekelbeest VS750 (verkocht)
Een 1500LC als toermonster


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 19 jul, 2017 16:27 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 23 apr, 2009 16:38
Berichten: 8
Woonplaats: Purmerend
de achterste cylinder doet niet volledig mee !


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 19 jul, 2017 16:33 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 04 aug, 2008 14:44
Berichten: 1445
Woonplaats: Heerlen
De achterste wordt bedient door de master carb (daar waar de gaskabel op zit) mij lijkt t dus eerder vervuiling dan synchroon stellen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

_________________
http://intruder1500.orgfree.com
Motoren:
New Map C150 1949
Vl1500 1999
LTD 454 1990


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 19 jul, 2017 17:05 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 16 apr, 2007 06:56
Berichten: 4303
Woonplaats: Leeuwarden
Eens of erger, scheurtjes in het membraam.

_________________
Intruder Owner sinds 1989. Zie ook...
Renovatie VS750
Andreas Project VS700 (verkocht)
4 Seizoenen Pekelbeest VS750 (verkocht)
Een 1500LC als toermonster


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 19 jul, 2017 17:55 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 23 apr, 2009 16:38
Berichten: 8
Woonplaats: Purmerend
Weet iemand ook een goed adres in noord holland om dit is goed na te laten kijken ?\


Bedankt


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 19 jul, 2017 18:09 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 04 aug, 2008 14:44
Berichten: 1445
Woonplaats: Heerlen
Kun je beter zelf doen, leer je er nog wat van. Is al een werk om de carbs eruit te krijgen, kost je dus meer werkplaats tarief. Zou in eerste instantie membraam vlotternaald en sproeier controleren. En als de binnenkant nogal geelig uitziet goed schoonmaken. Carbs niet van elkaar afhalen, maar 1 voor 1 controleren.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

_________________
http://intruder1500.orgfree.com
Motoren:
New Map C150 1949
Vl1500 1999
LTD 454 1990


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 20 jul, 2017 07:21 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 16 apr, 2007 06:56
Berichten: 4303
Woonplaats: Leeuwarden
Idd het demonteren is het meeste werk en dus dure uren. Je voorste cilinder loopt goed en gezien de benzine via de achterste carb naar de voorste gaat kun je er vanuit gaan dat de benzinetoevoer vanuit je tank >> filter >> pomp goed gaat. Alles idd even goed schoonmaken en je sproeiers voorzichtig doorblazen met een fietspomp. Als je het membraan wilt controleren dit voorzichtig loshalen want dit is erg dun / fragiel.

_________________
Intruder Owner sinds 1989. Zie ook...
Renovatie VS750
Andreas Project VS700 (verkocht)
4 Seizoenen Pekelbeest VS750 (verkocht)
Een 1500LC als toermonster


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling