Intruder Owners Club Holland

voor Alle Intruder Vragen & Antwoorden - http://www.ioch.com
Het is nu za 26 mei, 2018 20:52

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 29 jan, 2016 12:38 
Offline
IOCH lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 14 apr, 2004 06:13
Berichten: 2012
Woonplaats: De Molenwaard (ZH-Z)
Maerel schreef:
Hermanus schreef:


...gaaf gevonden Herman!
Wel een €-vermogen voor wat vermogen, dat er af-fabriek in had moeten zitten.
Gezien de internationale berichten, ook vreemd ook dat Nimag hier geen verantwoordelijkheid lijkt te nemen....


Simpel.

Milieu eisen Brussel.
De motoren zijn enorm geknepen om hier aan te voldoen (typegoedkeuring).

M.a.w.
Na aankoop andere luchtfilters, CDI en uitlaat plaatsen.


Remmen zouden dit jaar beter moeten worden.
ABS is sinds 01-01-2016 verplicht voor nieuwe typegoedkeuringen.
Voor de bestaande is het 01-01-2017!

En natuurlijk zijn er (weer) uitzonderingen qua bestaande voorraad.

http://www.knmv.nl/Nieuws-motorrijden/2015/november/per-2016-verplicht-abs/

_________________
C1800R K8 Bagger.
1ste blok 126.875km.
2de blok 04-02-2015 ingebouwd nu 100.000 km.

People are more violently opposed to fur than leather,
because it's safer to harass a rich bitch than a motorcycle gang.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 05 apr, 2016 18:35 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 10 jan, 2016 20:56
Berichten: 5
Ik heb in januari mijn 1500bt gekocht en ben het helemaal met jullie eens: bij lage toeren rijdt hij echt waardeloos en onder de maat. Bochten en rotondes zijn in 2e versnelling nauwelijks te nemen.

Binnenkort naar mijn dealer om eens na te vragen. Begin me zorgen te maken......

Met de paasdagen 4 dagen met de Triumph Thunderbird night storm gereden. Dan weet je weer hoe het echt moet voelen bij lage toeren.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 15 apr, 2017 14:25 
Offline

Geregistreerd: za 15 apr, 2017 14:18
Berichten: 1
Ik heb vorige maand een Intruder c1500bt gekocht (2015) en ik ervaar dezelfde problemen. Dacht dat het normaal was. Mijn oude Intruder uit 2007 accelereert bij lage toerentallen veel beter. De dealer zei dat gelet op de andere verhoudingen in de versnellingsbak plus milieuregels, dat dit normaal was. De nieuwe Intruder stuurt veel beter dan de vorige, dus daarover ben ik erg enthousiast. Bij bepaalde toerentallen trilt deze nieuwe Intruder ook minder, maar idd bij een laag toerental in de tweede versnelling een rotonde nemen is bijna niet te doen. Terugschakelen naar de eerste versnelling, kan je doen maar dan is de motor uiteraard zeer prikkelbaar op het gas waardoor ergevaarlijke toestanden kunnen ontstaan. Ik zit te kijken naar zo'n power commander maar ik weet niet of dat een oplossing brengt. Heeft iemand een beter idee?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 04 mei, 2018 18:41 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 25 okt, 2005 19:58
Berichten: 44
Woonplaats: Roeselare
Ik heb gelezen dat de X-TRE een oplossing zou zijn.
Klopt dat?


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling