Intruder Owners Club Holland

voor Alle Intruder Vragen & Antwoorden - http://www.ioch.com
Het is nu zo 02 okt, 2022 22:25

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 110 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 28 aug, 2010 15:48 
IOCH lid

Beste Doerak,
Mijn bovenstaande mail voor de liefhebbers in het spaans reservering voor twee personen incl. parkeerplaats voor de car aan het hotel.
Op de motor ben ik zowat de hele zomer in het buitenland aan het toeren en bezoek div. treffens. Zelf geef ik de voorkeur om met de motor naar Bilbao te gaan maar mijn vrouw wil graag een keer mee maar ze kan niet zo lang op de motor zitten, dan met de cabrio heeft ook wel wat.
groetjes Gerard

Van af mijn 18 jaar ben ik motor gaan rijden,de laatste 10 jaar ben ik weer actief aan het rijden. In de zomer doe ik mee met de IOCH toertochten en bezoek diversen motortreffen. In de winter wonen wij in Thailand en ook daar rijden wij op de motor.

Profiel Stuur privébericht  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 28 aug, 2010 16:02 
Provinciehoofd Fl

He Gerard,

Het zit 'm in 'woorden' ofwel communicatie. Ik kan geen Spaans. En toen je schreef 'we gaan(...)' vroeg ik me af wat ik gemist had. Ik lees dat namelijk als een beweging, samen rijden, e.d. Terwijl jij bedoelt 'we zijn ...'

Carbayon heeft je ook niet begrepen, want je staat nog niet vermeld als zijnde bezoeker.

Overigens, Erwin rijdt ook met ons mee, dus we rijden ( :lol: ) met z'n zessen richting Bilbao, waar we met z'n achten zullen vertoeven.

Doerak 8)

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 29 aug, 2010 19:23 

Citaat:
en als je mijn mail naar Carbayon hebt gelezen gaan we niet met 5 maar met 7 leden van onze club.
???????

Bilbao

Holandeses (Intruder Owners Club Holland)

1.- Doerak
2.- Kaatje
3.- Alex
4.- Rose
5.- Rudolf
6.- ???
7.- ???

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 29 aug, 2010 19:42 
IOCH lid

carbayon schreef:
Citaat:
en als je mijn mail naar Carbayon hebt gelezen gaan we niet met 5 maar met 7 leden van onze club.
???????

Bilbao

1.- Doerak
2.- Kaatje
3.- Alex
4.- Rose
5.- Rudolf
6.- Erwin
7.- ???

Hallo Carbayon.

Ik ga ook mee.

Groeten Erwin

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 29 aug, 2010 22:13 

1.- Carbayon y La Mak ...............................................................1m/2p Reservado Hotel
2.- Man y Nuria .........................................................................1m/2p Reservado Hotel
3.- Elektro ................................................................................1m/1p Reservado Hotel
4.- Dragona ..............................................................................1m/1p Reservado Hotel
5.- Txux ..................................................................................1m/1p Reservado Hotel (junto a sr. Milache)
6.- CorreCaminos y Susy ............................................................1m/2p Reservado Sábado Hotel
7.- Lauki ..................................................................................1m/1p
8.- Anjana y Captrueno ..............................................................1m/2p
9.- Milache ...............................................................................1m/1p Reservado Hotel
10.- ELLeSar..............................................................................1m/1p
11.- Vamp y Rosy (¿no hay webs?) ................................................1m/2p Reservado Hotel
12.- Javivi.................................................................................1m/1p
13.- NOVATO seguro YOLY?................solo noche del sabado..............1M/2P Reservado Hotel
14.-COMANDANTE Y HEIDI ............................................................1M/2P Reservado Hotel
15.-manuelmoby...........................................................................1m/1p reservado Hotel
16.-templario y Marta....................................................................1m/2p Reservado Sábado Hotel
17.- Pitusa ................................................................................. 1../1p
18.-
19.-pechuno y noyna....................................................................1m/2p
20.-Tonete y Pilar.........................................................................1m/2p reservado Hotel

Franceses (Intruder Owners Club France)

1.- Lolocustom........................................................................1m/2p Reservado Hotel
2.- brutal...............................................................................1m/1p Reservado Hotel
3.- Fontenay...........................................................................1m/2p Reservado Hotel
4.- Kty et Big Marcus...............................................................1m/2p
5.- frankybiker........................................................................1m/1p Reservado Hotel
6.- Chabal..............................................................................1m/2p Reservado Hotel
7.- PI.R..................................................................................1m/1p
8.- Ladyrider...........................................................................1m/2p Reservado Hotel
9.- bubs.................................................................................1m/1p
10.- j-marc.............................................................................1m/2p Reservado Hotel
11.-jojo..................................................................................1m/2p
12.- lorely...............................................................................1m/1p Reservado Hotel
13.- Pouille..............................................................................1m/2p
14.- patros72..........................................................................1m/1p Reservado Hotel
15.- Crazydady........................................................................1m/1p Reservado Hotel
16.- intru33380.......................................................................1m/1p

1.- Doerak y Kaatje Presidente IOCH......... Hotel ?????? L y L
2.- Alex y Rose.......... Hotel ?????? XL y M
3.- Rudolf ......... Hotel ??????
4.- Gerard y esposa.......... Reservado Hotel L y XL
5.- Erwin........... Reservado Hotel
6.- Tasmanian Devil............. Reservado hotel talla XL
7.-

Independientes

1.- Asier y Gari .................................................................. 1m/2p Sin Hotel
2.- Gorka............................................................................1m/1p Sin Hotel
3.- Flyer ............................................................................1m/1p Sin Hotel
4.- mikel & Aintzane................... que no hay Guevos!?..............1m/2p Sin hotel

Laatst bijgewerkt door carbayon op wo 01 sep, 2010 20:49, in totaal 6 keer bewerkt.

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 30 aug, 2010 09:53 

Correo ele del director del hotel Ibis en Bilbao.

Javier.DELUCAS@accor.com

Ahora podeis hacer las reservas.

E-mail the director of the Ibis hotel in Bilbao.

Javier.DELUCAS @ accor.com

Now you can make reservations. Remember key code is subject to kdda E2XOVTT.

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 30 aug, 2010 17:52 
IOCH lid

Helaas passen

Ik kan helaas niet mee. Veel plezier mensen.

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 31 aug, 2010 09:57 

Ibis Bilbao Centro

c / General Concha 28-48010 - BILBAO - ESPAÑA

GPS: N 43 ° 15 '28 .22 ''W 2 º 56 ' 8.40 ''

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 31 aug, 2010 10:51 

Hi everybody!!

I'm Dragona, from the ACI (Spain). After talking with Carbayon, (who usually has many problems to find his way...in spite of his GPS!! ) I just want you to note down my telephone number 639793490, so if you have any problem to find the hotel in Bilbao you can call me and one of us will fetch you.

We suppose you will arrive on Friday, but do you know approximately at what time?

And don't forget to tell us your T-shirt size, please, asap!!!

Oh, and my french is much better than my english, so if you have to call me, please do it in french

See you in a month!!!

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 31 aug, 2010 15:32 
IOCH lid

Hi Carbayon,
We believe something went wrong we have already booked hotel
Greetings and Alice Gerard

T-shirt size, L and xl

Van af mijn 18 jaar ben ik motor gaan rijden,de laatste 10 jaar ben ik weer actief aan het rijden. In de zomer doe ik mee met de IOCH toertochten en bezoek diversen motortreffen. In de winter wonen wij in Thailand en ook daar rijden wij op de motor.

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 31 aug, 2010 17:38 
IOCH lid

Hallo,

Hoe hebben jullie het hotel geboekt?
ik heb een mail gestuurd naar: Javier.DELUCAS@accor.com
Maar heb geen bevestiging gekregen
Want als je wil boeken via de website kan je de kortingscode niet kwijt.

Groeten Erwin

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 31 aug, 2010 17:38 
IOCH lid

Hallo,

Hoe hebben jullie het hotel geboekt?
ik heb een mail gestuurd naar: Javier.DELUCAS@accor.com
Maar heb geen bevestiging gekregen
Want als je wil boeken via de website kan je de kortingscode niet kwijt.

Groeten Erwin

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 31 aug, 2010 19:11 
IOCH lid

wie zou er voor mij een gesp (voor op een riem) van v-costums mee kunnen nemen?

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 31 aug, 2010 21:21 
IOCH lid

Doerak,

je hebt een PBtje als ik het tenminste goed gedaan heb.

Jan. :shock: :shock: :?

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 31 aug, 2010 23:57 
Provinciehoofd Fl

Tasmanian Devil schreef:
Doerak,

je hebt een PBtje als ik het tenminste goed gedaan heb.

Jan. :shock: :shock: :?

Hi Jan (& Erwin),

Net thuis van een dagje werken dus vandaar nu pas antwoord. Als je op de volgende link klikt, dan kun je het hotel boeken:

http://www.ibishotel.com/es/hotel-6141- ... ndex.shtml

Links bovenin staan vlaggetjes. Het 5e vlaggetje is Nederland. Krijg je de site in het Nederlands.

Als jullie een 2-persoons kamer boeken, dan scheelt dat moneten. Zouden jullie onderling even moeten afstemmen.

Wij hebben geen actiecode ingevoerd. Je krijgt bij 2 nachten sowieso korting. Voor 2 nachten een 2-persoonskamer incl. ontbijt betaal je dan 120,40 euro incl. motorstalling. De discussie over korting ga ik daar wel aan (scheelt 2 biertjes, als ik me goed heb laten informeren.

Gezellig, we zijn al met z'n negenen in Bilbao!!

Doerak 8)

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 110 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]